Skip to main content
Sinds gisterenochtend is er een storing in mijn regio (3925MS), waardoor wij geen glasvezel internet hebben, en daarmee dus ook geen Wifi en TV. Verwacht wordt dat deze pas woensdag rond 18 uur is opgelost? Wat is er in vredesnaam aan de hand dat dit zo lang moet duren?

Geen TV is niet handig, maar met een bedrijf aan huis staan we nu dus bijna 3 dagen stil! Er kan geen mail, factuur of offerte worden verstuurd ...
Goedemorgen @Eileendh, Super rot dat je sinds gisterochtend al een storing met internet en tv ervaart. Wanneer je een dag zonder internet leeft, besef je je vast hoeveel je het gebruikt en nodig hebt. Helemaal wanneer je een bedrijf aan huis hebt. In sommige gevallen is de storing complexer. Het kan zijn dat ze de oorzaak niet kunnen vinden en soms is de oplossing moeilijker te realiseren. We garanderen je dat we er alles aan doen om alles z.s.m. weer werkend te krijgen. Ik kan de status voor je controleren en wie weet kan ik nog wat voor je betekenen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@Marina_ , ik heb de gegevens in mijn profiel gezet. Ik hoor graag 😉
Bedankt @Eileendh, Jammer genoeg wordt er over deze storing niets anders aangegeven dan wat je al weet. Helaas gaat het hierover een storing die meerdere klanten treft, waardoor ik specifiek voor jou niets kan betekenen. 😞 Zodra er meer bekend is, ontvang je de informatie per sms. Excuses voor het ongemak.


Goedenavond @Eileendh, De storing is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou in huis weer zoals voorheen?

Reageer