Goedemiddag. Afgelopen vrijdag is de monteur langsgeweest omdat niets het meer deed. Wat blijkt geen verbinding met het glasvezelnetwerk. Ik zou gebeld worden en in de tussentijd een alternatief krijgen. Die komt vandaag echter kijk ik f1 en dat was afgelopen weekend zonder uw aanbod en mijn data is op onze telefoons ontploft. Hoop dat ik vandaag wordt gebeld en het glasvezel snel wordt gelast en mijn data ook wordt vergoed. Het glasvezelnetwerk ligt echt bizar hoog onder de stoeptegels en grasplantsoen En waarom geeft kpn in mijn wijk geen storingen, als werkt terwijl dat niet waar is.
Als je ook een mobiel abo hebt bij KPN kun je via 0800 0402 om een gratis databundel vragen
Wat ontzettend zuur dat er wat mis is met de glasvezelkabel
Ik hoop dat je inmiddels gebeld hebt met onze klantenservice en dat het gelukt is om extra mobiele data te ontvangen!
Goedenavond Maja.
Het gaat niet alleen om de data. Ik heb 1 1/2 week niets en KPN vind het normaal dat ik mijn apps moet betalen en niet kan gebruiken. Verder werkt de wifi dongle ook niet. Heb de data kaart in een oude telefoon moeten stoppen voor armoedige verbinding. Wordt niet teruggebeld over mijn ticket terwijl dat nu al een week geleden is en het binnen twee dagen zal geschieden. Heb met een medewerker afgesproken dat ik van jullie een brief krijg waarin komt te staan dat al mijn kosten worden vergoed en direct ook weg kan wegens contract breuk KPN. Ben al in gesprek met mijn verzekering om jullie aansprakelijk te stellen want kennelijk is dat nodig om KPN te laten bewegen ook gezien de negatieve berichten op het nieuws.
Oei, het gaat bij jou ook wel écht allemaal mis begrijp ik Excuus hiervoor
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.