Skip to main content

Storing in het weekend: lage internetsnelheid

  • August 30, 2020
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

rroethof78
Helper
Forum|alt.badge.img+1


Dit soort snelheden krijg ik nu al 3 dagen door.. packetloss van soms wel 99%, soms zelfs dalen van 1mbit.. en daar betaal je dan een godsvermogen voor (500/500) verbindingen zijn niet goedkoop

Als je dan de helpdesk belt, ja sorry er is een storing gaande..
#FAIL1 : dat klopt.. op de site staat een einddatum van gisteren, maar de storing staat daar nog wel als actief…

#FAIL2 : je kan niet eens fatsoenlijk een serie of F1 kijken want dan valt met regelmaat de verbinding zover terug dat alles hangt en je moet wachten tot de snelheid weer ‘acceptabel’  genoeg is voor de stream

#FAIL3 :  je maakt hier melding van, de storing is al bekend, meerdere mensen klagen met hetzelfde probleem en je laat je klanten het _hele weekend_ maar lekker stikken en geen oplossingen bieden ???

het is dat ziggo een (...) is, maar pfff je gaat wel degelijk kijken naar wat de concurenten te bieden hebben (vaak nog veel goedkoper ook zelfs)

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

rroethof78
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • August 30, 2020

Dit ga je toch niet serieus menen ?