Skip to main content
Beantwoord

storing in wifi

  • January 12, 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

hallo

heb een kpn hussel abonnement onbeperkt internet.  s’avonds rond een uur of half elf valt mijn internetverbinding weg  volgende dag is alles weer ok tot een uur of half elf .

gaat al geruime tijd zo  wat zou de oorzaak kunnen zijn 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag @willem A !

 

Welkom hier op het forum en excuses voor de late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Maar goed dat je je probleem kenbaar maakt want dit lijkt me behoorlijk storend. Je geeft aan dat je internetverbinding rond een uur of half 11 in de avond wegvalt; bedoel je dan dat je problemen ervaart met de Wi-Fi of is je hele verbinding op dat moment weg? Ik kijk ook graag eens met je mee, wellicht dat ik op die manier kan achterhalen waar het fout gaat. Zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2021

Goedemiddag @willem A !

 

Welkom hier op het forum en excuses voor de late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Maar goed dat je je probleem kenbaar maakt want dit lijkt me behoorlijk storend. Je geeft aan dat je internetverbinding rond een uur of half 11 in de avond wegvalt; bedoel je dan dat je problemen ervaart met de Wi-Fi of is je hele verbinding op dat moment weg? Ik kijk ook graag eens met je mee, wellicht dat ik op die manier kan achterhalen waar het fout gaat. Zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 26, 2021

Hoi @willem A , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd naar de stand van zaken en of ik nog iets voor je kan betekenen!