Skip to main content
Beantwoord

storing internet en tv groesbeek stb-nmc-400

  • January 18, 2021
  • 7 reacties
  • 170 keer bekeken

Sinds 30 minuten is hier geen ontvangst van internet en tv. Krijg op de tv de melding stb-nmc-400. Op internet is er gewoon geen verbinding.

Iemand een idee waar het vandaan komt?

Beste antwoord door Bartje Neeltje

Kreeg net onderstaande melding per SMS... 

Goed nieuws! De storing is opgelost. Ervaart u toch nog problemen? Herstart uw modem dan. Wacht 15 minuten en herstart dan ook uw tv-ontvanger. Of kijk op kpn.com/storing. Groet, KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 18, 2021

Ook ik woon in Groesbeek, geen internet, geen tv. 

Nergens is echter deze storing terug te vinden? 

 

Ik had alle stappen al doorlopen, maar niks werkt. 


Door een storing kunt u mogelijk niet internetten, tv kijken of bellen. Excuses hiervoor! Wij werken er hard aan om de storing voor 18-01-2021 14:45 uur op te lossen. Meer weten? Kijk op kpn.com/storingsinfo. Groet, KPN


Via SMS ontvangen.... 


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 18, 2021

Waarom is deze storing niet zichtbaar via het scherm als je je postcode + huisnummer invoert? Daar staat namelijk geen melding. 

Ik ben al de halve ochtend bezig met resetten (in de veronderstelling dat het probleem bij ons ligt…. ) 


  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Kreeg net onderstaande melding per SMS... 

Goed nieuws! De storing is opgelost. Ervaart u toch nog problemen? Herstart uw modem dan. Wacht 15 minuten en herstart dan ook uw tv-ontvanger. Of kijk op kpn.com/storing. Groet, KPN


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 18, 2021

Fijn ! Bedankt voor de update! 
Ik kan het nog steeds niet vinden en snap er niks van…. 

De dienstverlening laat een beetje te wensen over op deze manier! Vermeld dan in elk geval de storing op de site toch? 

 

Bedankt voor je reactie


Ik kan inmiddels weer gebruikmaken van WiFi en van de tv.…

Mijn telefoon, vaste lijn, kan ik ook weer gebruiken....