Skip to main content

Hallo

Ik heb onlangs mijn abonnement om laten zetten naar glasvezel. Dat ging ook niet helemaal foutloos.

Het heeft 1 week gewerkt en nu vanaf woensdag geen internet en tv meer.

Monteur is gisteren geweest en kon het niet verhelpen.

Probleem zit buiten of centrale.

Er word contact met u opgenomen door de buiten monteurs.

Hoe lang gaat dat duren vanochtend al gebeld toen werd er gezegd word vandaag wel opgepakt.

Niks gehoord of gezien.

Gr

Hoi @MJ deJong, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg die omzetting. Ik zie inderdaad dat er gisteren een monteur is geweest. Ook die kon het nog niet oplossen. Vandaag komt er weer een monteur. Hopelijk kan hij het wel oplossen. Hoor graag weer van je als de monteur is geweest. 


Hoi @Bart_Z 

De monteur is vorige week geweest op de 29-06.

Daarna geen monteur gezien of enige info meer gehoord.

Vandaag verwacht ik hier ook geen monteur niks over gehoord.

Heb inmiddels mijn eigen abonnement op mijn mobiel verhoogd, omdat het blijkbaar te moeilijk was om een noodpakket te versturen.

 

Nu vanaf 30-06 geprobeerd een noodpakket aan te vragen.

Was heel tevreden over KPN maar deze werkwijze vind ik niet netjes. 

Maar niks over wanneer er wat gaat gebeuren.

Als het goed is word het noodpakket nu verzonden en zal ik die binnenkort ontvangen.

Wat ik eigelijk al binnen had kunnen hebben.

Kan je een noodpakket onbeperkt aanvullen als het op is?

Heb een grootverbruiker in huis hier die nu uit logeren is omdat we niks hebben.

Gr MJ de Jong

 


Succes en sterkte. Ik verwacht dat je er nog wel 20x achteraan kan bellen.


Succes en sterkte. Ik verwacht dat je er nog wel 20x achteraan kan bellen.

Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Maar dat is dan omdat klanten te laks zijn in het terugsturen van de noodpakketten.  Er is uiteraard een beperkt aantal noodpakketten. 


Succes en sterkte. Ik verwacht dat je er nog wel 20x achteraan kan bellen.

Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Maar dat is dan omdat klanten te laks zijn in het terugsturen van de noodpakketten.  Er is uiteraard een beperkt aantal noodpakketten. 

Goh, hoe zou dat toch komen?!
 


Ik ben er nog even verder gaan kijken naar wat er nou aan de hand is. Ik zie inderdaad geen monteur. Wel nog een openstaand ticket. Deze heb ik aangevuld met de vraag wanneer de monteur naar de centrale gaat en hoe het zit met het noodpakket. Ik zie daarvoor namelijk ook geen duidelijk aanvraag. Kan zijn dat die via een andere weg is gegaan, dan zie ik het niet, maar kan ik mij eigenlijk niet voorstellen. Hopelijk komt hier snel duidelijkheid over. Mijn collega's zijn er in ieder geval nog mee bezig. 


@Bart_Z 

Heb inmiddels een update als het goed is zijn er nu 2 noodpakketen onderweg naar mij.🤦‍♀️

Spontaan stond er vanmiddag 12 uur zonder melding of telefoontje een monteur voor de deur.

Hij heeft hier een bakkie er tussen gehangen en is naar de centrale gegaan.

Duurde maar even en hij was er weer mijn stekker zat op de verkeerde plaats in de centrale. 

Ik zei hoe kan dat nou? Is met aanleggen waarschijnlijk al verkeerd gegaan zei hij. Ik zei maar heb een week een werkende verbinding gehad. Dan kon dat dus niet hij zei dat het nou wel goed zou blijven. Ik zei tenzij er iemand is die aan die stekkers prutst. 

Ik weet niet hoe het zo rommelig kan verlopen bij de klantenservice.

Nu net geprobeerd om online een compensatie aan te vragen en dat lukt ook niet. 

Eerst op rekeningnummer geen storing bekend.

Handmatig invoeren meerdere dagen startdatum kan ik invoeren en bij de einddatum invullen slaat hij terug naar het begin.

Moet ik dit nu weer telefonisch regelen.

Moedeloos van.

Wel blij dat we weer onair zijn

Gr M

 

 


De noodpakketten zijn dus niet meer nodig. Je bent weer online, heel fijn. Zou je de pakketten willen weigeren? Dan komen ze weer bij ons terecht. 

Ging dus ergens mis in de centrale. Fijn dat de monteur het nu heeft opgelost. 

De week zonder diensten heb ik vergoed en vind je op volgende factuur in mindering. 

Mocht je zo nog andere vragen hebben, laat het dan weten. 


@Bart_Z 

Ik moet alleen nog een vergoeding voor mijn mobiele kosten erbij,omdat ik genoodzaakt was om mijn abonnement te verhogen van 5gb naar 20 gb.(Lebara)

 

Heb de pakketen aangenomen met dit beestachtige weer. 

De retoursticker zit er al weer op. 

Zal even zien of ze naar de juiste locatie waaien vandaag.

BVD en gr MJ de Jong


Hoe graag ik ook wil, die kosten van het mobiele abonnement kan ik niet vergoeden. Ik begrijp dat het erg balen is, maar ik kan er niet meer van maken. 

Verder zien we de pakketten wel weer tegemoet. Bedankt.