Skip to main content
beste KPN heb problemen gehad met internet het beeld valt steeds weg met de helpdesk gebeld eerste keer werd ik goed geholpen modem gereset werkte weer goed afgesproken dat mijn modem opnieuw word in gelezen.volgende dag storing weer terug weer helpdesk gebeld werd nu van uit KPN gereset

werkte een avond goed daarna weer dezelfde storing

alles van de pc na laten kijken werkt prima.

pc weer aan gesloten weer storing afgelopen vrijdag weer naar helpdesk medewerker zag de storing modem weer gereset,werd met telefoon afgebroken op nieuw gebeld toen kreeg ik een dame aan de lijn

die totaal niet naar mijn wilde luisteren, en mij op een botte manier afscheepte ik kan niets voor u doen

de storing is weg,maar als ik op deze manier geholpen wordt !!! moet ik er over nadenken of ik wel bij KPN

moet blijven.een zeer ontevreden klant.

JF van Bruchem postcode *** huisno ***.



Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy
Goedemorgen @J.V.B., welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Het is natuurlijk niet fijn dat je na zoveel contact op deze manier 'afgescheept' wordt. Ik was niet bij het gesprek, dus kan hier niet over oordelen. In ieder geval mijn excuses hiervoor!



Als ik het goed begrijp is je storing nu opgelost, klopt dat? Maar wil je gewoon even kwijt hoe je de laatste keer geholpen bent. Wat ik kan doen is de laatste collega hierop aanspreken zodat het in ieder geval niet nog een keer gaat gebeuren.



Mijn vraag is wel, kan ik nog iets anders voor je betekenen hierin? Zo ja, laat je het dan even weten? 🙂
bedankt voor de reactie Susan, maar het werkt nu goed ik hoop dat wat netter word behandeld door de helpdesk van KPN mvg jan van bruchem
@J.V.B., graag gedaan! Ik ga er vanuit dat het eenmalig was en dat je een volgende keer gewoon weer goed geholpen wordt! Ik heb het in ieder geval doorgegeven. Is het daarmee voor jou afgehandeld? 🙂

Reageer