Skip to main content

Ik sinds 13 december storing van het volledige signaal. Oorzaak ligt buiten de woning. Ik heb dagelijks contact met de klantenservice en met KPN Netwerk. Het lukt echter niemand om iets voor het herstel van het signaal in gang te zetten. Wat moet ik doen om na een maand eindelijk iemand echt in beweging te krijgen?

Hoi @Bart2807, welkom bij ons op het forum. Dat is een langlopende storing zeg, dat is heel vervelend! Zoals je het beschrijft zijn de juiste partijen er al wel mee bezig. Vermoedelijk waren er rond de feestdagen minder monteurs beschikbaar bij de aannemers van KPN Netwerk, waardoor het toen lastiger plannen was. Ik kan niet zien wat de precieze status is doordat er geen gegevens op je profiel staan, maar ik verwacht dat het opgelost zal worden via de afdelingen die er nu mee bezig zijn.


En alweer zo'n nietszeggende reactie. Voor een storing die inmiddels meer dan een maand duurt is dit geen excuus. De juiste afdelingen zijn bezig, maar ze lossen niets op. Ik word niet op de hoogte gehouden, kan zelf elke keer bellen. En je denkt toch niet dat ik hier een oproep doe, als ik er vertrouwen in heb dat het allemaal wel goed zal komen?


Ik kan er niet meer over zeggen @Bart2807, zoals ik in mijn vorige bericht zei kan ik niets zien als er geen gegevens op je profiel staan. Daar zie ik ook nu geen gegevens staan, daardoor kan ik er niet meer over zien of zeggen.