Skip to main content
Vraag

Storing sinds 2 juli: graag meer informatie

• July 3, 2025
  • 16 reacties
  • 208 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ons postcodegebied heeft sinds 02/07 om 03:00 geen internet (sowieso ons appartementencomplex met 200 woningen). Helaas krijgen we van de klantenservice en van de storingspagina alleen maar zeer generieke informatie dat er een storing is en de eindtijd hiervan wordt iedere keer automatisch met 3 à 4 uur verlengd.

Kan iemand van het online team kijken wat er aan de hand is? En is het verder mogelijk om een tijdelijke simkaart te ontvangen? Mobiel heb ik namelijk bij Simyo en niet bij KPN, dus ik kan helaas geen bundel van de klantenservice ontvangen (geheel logisch).

16 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 3, 2025

Balen dat er een storing is ​@cene-utr. De appartuur heeft het zwaar met de hitte en dan kan er een storing optreden. Je kunt er van uit gaan dat de storing zsm wordt opgelost. Hou de storingspagina in de gaten. Die geeft nieuwe informatie zodra die er is.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 3, 2025

Helaas hebben we net van Odido (ze zitten in dezelfde kast als KPN) te horen gekregen dat dit dagen tot een week kan duren. Biedt KPN nog een noodoplossing voor zulke situaties?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 3, 2025

De gratis bundel op mobiel die u al noemde maar daar is inderdaad een mobiel abonnement van kpn voor nodig.

Forum|alt.badge.img+16
  • July 3, 2025

Gewoon rustig afwachten tot het opgelost wordt, ik zal niet teveel leunen op Odido, aangezien kpn zelf hun apparatuur beheert en als eerste weer op zal lossen. Odido moet hun eigen kant gaan oplossen en dat duurt vaak langer dan bij kpn zelf.

• Deelnemer
  • July 3, 2025

Zelfde storing, vermoedelijk zelfde gebouw. Zou ook graag duidelijkheid willen want als het echt weken gaat duren ga ik andere oplossingen moeten vinden want een 100 gb bundel is voor mijn normale gebruik prive+werk echt helemaal niks. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 3, 2025

vermoedelijk zelfde gebouw. 

Platform? 🤡

Forum|alt.badge.img+16
  • July 3, 2025

Zelfde storing, vermoedelijk zelfde gebouw. Zou ook graag duidelijkheid willen want als het echt weken gaat duren ga ik andere oplossingen moeten vinden want een 100 gb bundel is voor mijn normale gebruik prive+werk echt helemaal niks. 

Zodra die op is zou je gewoon weer kunnen bellen. Houd de storingspagina van KPN in de gaten voor updates.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 3, 2025

Zodra die op is zou je gewoon weer kunnen bellen. Houd de storingspagina van KPN in de gaten voor updates.

Storingspagina wordt niet meer geupdate, ook verwachtte eindtijd staat nog op 3 juli 03:21.

• Deelnemer
  • July 3, 2025

vermoedelijk zelfde gebouw. 

Platform? 🤡

Yup! 😁

Ik houd idd ook de storing pagina in de gaten maar die lijkt niet goed bijgehouden te worden. 

• July 3, 2025

Wat zou er aan de hand zijn daar ?
Kabelbreuk, of apparatuur stuk ?
Gaat het om glasvezel of koper ?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 3, 2025

Die storingspagina wordt geüpdatet als er een update is. De aannemer praat misschien twee keer per dag de klantenservice bij en verder is hij aan het werk.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 3, 2025

Als iedereen de storing blijft checken via kpn.com/storing met de postcode dan gloeit het rood op het scherm in het beveiligingscentrum en gaan er meer waarschuwingen. Dan 'weten’ ze dat de storing er nog is als de meldingen aanhouden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 8, 2025

Ik neem aan dat er weer verbinding is? ​@cene-utr , ​@Morrolan 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi ​@cene-utr en ​@Morrolan, welkom bij ons. 

Dit duurt wel erg lang zo. Ik probeer op basis van jullie ingevulde gegevens te achterhalen wat er aan de hand is. Ik vermoed dat hier een aannemer aan te pas moet komen. Is er iets op die locatie gebeurt? Brand of een kabelbreuk zover jullie dit weten? 

Ik kom hierop terug zodra ik een reactie heb. 

• Deelnemer
  • July 8, 2025

@PeterG ​@Alex van KPN 
Ik heb sinds vrijdag al weer internet. Ik zie wel dat inderdaad de storing nog te vinden is, maar voor zover ik weet is dat niet meer het geval. Wel nog wat meer bewijs dat die storingspagina niet de meest betrouwbare informatie is. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 10, 2025

Dankjewel voor de update, ik heb de afmelding ook gezien. De pagina wordt niet helemaal live geupdate dus het kan kloppen dat daar een vertraging in zit, niet dat dat het rechtvaardigt. 

Ik ben wel blij om te lezen dat alles weer goed werkt!