Skip to main content
Vraag

Storing sinds 23 juni, wanneer wordt het opgelost?

  • June 27, 2026
  • 0 reacties
  • 15 keer bekeken

Sinds dinsdag 23-6 hebben we een storing en daarom geen internet en TV. Iedere keer staat wordt de verwachte gereeddatum opgeschoven met 12 uur. Maar helaas vandaag 27-6 nog steeda geen internet of TV. De reden; netwerkkabel breuk. 

Dat kan uiteraard, maar waarom hebben m'n buren geen storing??? We zitten in een portiek met 2 woningen, onder de woning een winkel. De winkel heeft KPN en gewoon internet op 10 meter van ons huis zit een KPN winkel, ook daar is gewoon internet.

Als ik KPN bel krijgen we alleen maar te horen; wij kunnen het ook niet zien wanneer het opgelost wordt. Nergens in de buurt zijn graafwerkzaamheden te zien, dat maakt het nog frustrerender. En het feit dat niemand bij KPN je wilt te helpen om maar iets meer informatie te geven over wanneer de "reparatie" uitgevoerd gaat worden maakt het niet minder. En dat de buren geen storing hebben is de druppel op de gloeiende plaat.

Kan iemand vertellen hoe het kan dat 1 huis last kan hebben voor een kabelbreuk en de rest niet....