Skip to main content

Hallo,

Wij hebben sinds vrijdagmiddag 27 september storing. Eest was het verwachte tijdstip dat het opgelost zou zijn 21 uur.  Dat werd zaterdag 28 september 01.00 uur. Als ik nu op de website check of er storing bij ons in de buurt is geeft deze aan dat er geen storingen zijn. Alleen bij werken alle diensten van KPN muv mobiel niet. Ik heb alle instructies van de zelfhulp uitgevoerd. Op het NT kastje brand het lampje van glas niet. Ik denk dat ik geen signaal binnen krijg. Volgens de stappen van de storingshulp werd uiteindelijk geadviseerd om een afspraak voor een monteur te maken. Deze staat voor maandagmiddag gepland. Nu hebben we een weekend geen wifi etc. Ik werk ook vanuit huis. Is er een andere oplossing die sneller is?

Als je mobiele abonnementen hebt van kpn dan kom je in aanmerking voor een gratis grote bundel. Misschien kan je de buren vragen of je van een wifi gebruik mag maken. Iets anders zou ik niet zo gauw weten. 

 


Bedankt Joep,

voor je reactie. Ik heb contact gehad met KPN en ruimte op mijn bundel gekregen. Goede tip voor gebruik van de wifi van de buren. 


Voor de veiligheid zouden de buren dan uitsluitend via het gastnetwerk toegang moeten geven aan derden (de buren) dus en nooit en te nimmer via hun eigen netwerk @Joep1965 en @Gijs47123 

 


Reageer