Skip to main content
Beantwoord

Storing vaste diensten

  • February 21, 2020
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo, in Maarssen is er al 28 uur een storing. Wanneer lost dit op aangezien iedereen in huis nu al zin mb kwijt is. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ik zie dat de verstoring inmiddels opgelost is. Werkt bij jullie ook alles weer naar behoren? Mochten we nog iets voor jullie kunnen doen, weet je ons te vinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Isabelwi, welkom! Dat is balen, zeg! Ik zie inderdaad dat er een storing is en deze lijkt nog niet verholpen. Zijn jullie met de mobiele abonnementen ook bij KPN? Wellicht dat ik jullie van extra data kan voorzien. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ de 06-nummer(s) zetten? Dan kijk ik graag even mee!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2020

Dat zou ontzettend fijn zijn. Ik heb het formulier ingevuld. Dankjewel:grin:  maakt de storing iets minder erg.

 

Mvg Isabel Wiesman 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 23, 2020

Sorry voor de vertraging, Isabel. Ik heb zojuist de mobiele abonnementen van data voorzien. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2020

Ik zie dat de verstoring inmiddels opgelost is. Werkt bij jullie ook alles weer naar behoren? Mochten we nog iets voor jullie kunnen doen, weet je ons te vinden.