Skip to main content
Beste KPN,



We wonen al geruime tijd (aantal jaren) erg mooi en we genieten van het komende mooie weer in onze achtertuin. En naast ons huis staat een straatkast van de KPN, die hoorden we vroeger helemaal niet alleen nu is deze vervangen volgens mij en komt er in onze wijk nu ook KPN aanbod. Alleen sinds deze kast er staat horen wij het gezoem en gebrom als we heerlijk in onze tuin zitten. Dat is wel erg storend, vooral omdat dit voorheen niet was. Dus graag een reactie of we daar iets aan kunnen doen zodat we weer kunnen genieten van de rust i.p.v. een gebrom. Hopende op een dialoog!
Goedemorgen @Pascal Wevers. Het is zeker niet de bedoeling dat het gebrom van deze straatkast je rust verstoord wanneer je in de tuin zit. Zou je een foto willen maken van deze straatkast en mij willen vertellen waar deze straatkast staat? Ik zal voor jou uitzoeken of we een monteur kunnen langs sturen om te bekijken of dit te verhelpen is. Je mag je gegevens achterlaten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Goedemiddag Vikash, zie hier de kast.


Bedankt! Ik heb het zojuist intern doorgezet. Ik verwacht dat er binnenkort een KPN monteur langskomt om dit verder te onderzoeken. Laat je mij weten hoe het afloopt?
@Pascal Wevers Ik ontvang net een terugkoppeling, als het goed is kan je weer in de tuin zitten zonder gebrom van de straatkast. ☺️


Klopt helemaal! Geen gebrom meer! Bedankt hé.
Graag gedaan Pascal! ☺️

Reageer