Skip to main content
Beantwoord

Straatkast staat open

  • December 6, 2019
  • 15 reacties
  • 575 keer bekeken

Bob Stoelinga
Deelnemer

KPN ik heb zojuist de deuren zien klapperen van een straatkast op de chopinstraat in capelle aan den ijssel. Dit was de achterkant waar het modem zit. Daar buiten lag een lijst, om te steken kruisdraden in de kabelverdeler. User *** van 9 mei 2019. De deur is dichtgeduwd maar niet op slot. Kunnen jullie iemand zsm sturen? Ik ben bereikbaar op xxx

 

admin: mobiele nummer verwijderd ivm privacy

Beste antwoord door Bob Stoelinga

Attentie, de kast staat op de chopinstraat in capelle  WEER open

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Bob Stoelinga. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je dit hier meldt. Ik heb het gelijk doorgegeven aan de juiste afdeling en ga er vanuit dat er snel iemand langskomt met een sleutel. Bedankt voor het doorgeven! :relaxed:


Bob Stoelinga
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 6, 2019

Top! die man met de sleutel is zojuist vanuit Breda aan komen racen zoals hij dat zei. Probleem opgelost


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Kijk aan! Dat is nog eens snel geregeld. :slight_smile:


Bob Stoelinga
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 10, 2020

***

Deur van de straatkast is verbogen en uit z'n scharnier!

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 10, 2020

***

Deur van de straatkast is verbogen en uit z'n scharnier!

Dag @Bob Stoelinga Dank voor het melden, wederom! Ik heb het direct doorgeven en er komt zo snel mogelijk iemand kijken. 


Bob Stoelinga
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 10, 2020

Geen probleem, ik wacht mijn gratis jaarabonnement bij KPN wel af als dank.

 

Grapje ;-) ik heb geen abonnement bij KPN, maar ik vind het zonde van de apparatuur.


Bob Stoelinga
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2020

Afgelopen heb ik op het forum gecommuniceerd over een straatkast. Daarbij heb ik mijn huisnummer vermeld. Kunt u dit verwijderen uit de berichtgeving?

 

Admin: los topic + reactie van Nick samengevoegd met bestaand topic


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 12, 2020

Deze vraag had u toch gewoon in dat desbetreffende topic kunnen plaatsen?

Hier dus? https://forum.kpn.com/internet-9/straatkast-staat-open-485398


Bob Stoelinga
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2020

Besye moderator, Ik zou graag mijn adres willen laten verwijderen.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 12, 2020

Bij dezen gelijk gedaan, Bob!


Bob Stoelinga
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 22, 2020

Attentie, de kast staat op de chopinstraat in capelle  WEER open


Bob Stoelinga
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2020

Wanneer zorgt iemand voor een goed slot!


Bob Stoelinga
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2020

Aan den ijssel


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Bob Stoelinga Opnieuw bedankt voor dit bericht. Ik ga het gelijk doorzetten. :disappointed_relieved:


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn collega geeft aan dat er meerdere kasten in deze straat staan en heeft wat meer info nodig. Om welke kast gaat het precies @Bob Stoelinga? Zou je eventueel een foto van deze kast willen maken en willen delen in dit topic? 

Â