Skip to main content

Een week geleden heb ik Ziggo gebelt over een straat kast in de Rockanjestraat in Rotterdam dat er al een week een straatkast open en blood open staat . De tweede keer dat ik belde was dat het niet onze probleem is. Kan er eindelijk naar gekeken worden. Is van Ziggo of KPN

Voordat  het een keer fout gaat en verkeerde mensen misbruik van maken.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @keesvandenberg , kan je een foto maken van de kast en hier plaatsen. Misschien kunnen we (door voorzichtig mee naar binnen te kijken) zien of het KPN of Ziggo of wat anders betreft. Als de kast toch open staat….:wink:


Hallo @keesvandenberg , het verschil tussen een Ziggo-kast en een KPN-kast is heel duidelijk te zien.

Een Ziggo-kast is wat grof van inhoud, grote verdelers en versterkers en veel groen kabels.

Een KPN-kast is veel fijnmaziger met veel dunne kleine draadjes, onderstaand een paar voorbeelden:

Ziggo straatkast
 
KPN straatkast
 

 


Als ik zo kijk via streetview is het een Ziggo verdeelkast, Ziggo een bericht sturen dat de kast open staat ( doe dit via Facebook ).

Laatst ook gedaan en de kast was dicht gemaakt


Hoi @keesvandenberg, welkom op het forum! 
Heb je met behulp van de bovenstaande berichten nog kunnen zien wat voor kast het is?
Zou je anders een foto kunnen plaatsen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!