Dag allemaal, ik heb een probleem met video streamen op de PC (Windows 10/Google Chrome). Heb het probleem al aan KPN voorgelegd, de klantenservice denkt dat het aan mijn PC ligt. Het betreft alle denkbare platforms, zoals Kijk, NPO Start en YouTube: bij het afspelen van een video staat het beeld na amper een paar seconden stil en om vervolgens verder te gaan, maar een paar seconden later gebeurt hetzelfde. Cache heb ik geleegd, aantal openstaande tabbladen tot minimum gereduceerd, gewisseld van webbrowser, modem opnieuw opgestart, de wifi-punten ook opnieuw opgestart….niets helpt! Ik heb dit streamingprobleem niet op mijn smartphone en smart-tv, daarom ook de genoemde conclusie van KPN. Wie kan mij hiermee helpen? Dank voor je reactie(s)! Vriendelijke groet, Matthijs
Hoi
Zoals je ‘t beschrijft denk ik ook dat het iets op je PC is. Je had ook al andere browsers geprobeerd? Dit zou ook nog wel iets van een virusscanner of andere applicatie kunnen zijn die zich ermee bemoeit.
Zo vanaf hier is het wat lastig te zeggen waar dit ‘m in zit.
Misschien heeft de community nog wat tips of inzichten?
Hallo Thomas, dank voor je reactie. Virusscanner? Dat zou dan de KPN Veilig Virusscanner zijn (!). En verder heb ik de zogenoemde Windows-beveiliging. Vrij normaal allemaal, toch? Vriendelijke groet, Matthijs
Die twee kunnen elkaar zeker wel in de weg zitten, je zou eens kunnen proberen KPN Veilig uit te schakelen of te de-installeren. Als het dan goed werkt weet je dat er érgens iets dwars zit
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.