Skip to main content

Beste mensen van KPN,

De adapter van 1 van onze wifiversterkers is kwijt geraakt tijdens de verhuizing. Deze is niet aan te schaffen in winkels, bij jullie via de site en een Universele werkt niet. Wij hebben de ronde Wifiversterkers. Is het mogelijk om bij jullie los een adapter aanschaffen? Ik hoop het want ik heb wifi in mn kantoor hard nodig voor mn werk. Alvast dank voor reactie.

Groet Elles

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hey @Ellesvv, we hadden je bericht even gemist. Ik heb het nu een eigen topic gegeven, dat werkt over het algemeen beter dan reageren in een bestaand, ouder, topic :)

 

Heb je inmiddels een stroomadapter kunnen krijgen? Zo niet, heb je de witte of de zwarte wifipunten? Als het de witte zijn, dan kan ik je een toesturen. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier even weer.

Voor de zwarte lukt dat helaas niet. Dan zou ik je aanraden om naar een KPN Winkel te gaan om te kijken of er daar een losse adapter aanwezig is. Als dat niet zo is, dan kan de Superwifi wellicht daar omgewisseld worden voor een nieuwe. Mits je nog binnen garantietermijn van twee jaar zit. En de winkel servicevoorraad heeft. 


Goedemorgen @Erik_ ,

Bedankt voor je reactie :) 

Ik heb de witte dus het kan en daar ben ik erg blij mee! Ik heb het forumprofiel ingevuld. Ik hoop dat het dan zo goed is.

Ik hoor het graag weer iig, alvast bedankt!

Groet Elles


Helemaal prima zo. Sorry voor de vertraging, stroomadapter is onderweg :)


Dank!