Beste KPN,
Ik ben nu 4 weken zonder KPN-service, en het is een drama. Er zijn al 4 monteurs langs geweest, een 5e moet nog komen van KPN Netwerk en een 6e servicemonteur is alweer nodig. Ik heb dagen vrij genomen om te wachten op monteurs die niet eens op de afgesproken tijd kwamen (zoals laatst: afspraak tot 13:00, monteur pas om 18:00).
Daarnaast heb ik zelf achter KPN Netwerk aan moeten bellen én zelfs de onderaannemer van glasvezel direct moeten contacten, omdat ik maar niet werd teruggebeld. Tot nu toe ben ik al 18 keer met KPN aan de lijn geweest. Ik wacht momenteel weer op een telefoontje van KPN Netwerk om mij überhaupt in te plannen.
Ondertussen betaal ik voor een duur abonnement dat ik onlangs heb verlengd, zonder dat ik er gebruik van kan maken. Er is extra werk verricht waarvoor ik ook nog een rekening krijg! Dit is onacceptabel.
Ik wil een serieuze oplossing:
✅ Ontbinding van mijn contract als dit niet snel wordt opgelost
✅ Flinke compensatie/korting voor alle geleden frustratie en verloren tijd
✅ Een volledig doormeten van mijn woning om te voorkomen dat dit blijft aanhouden
Dit kan toch niet de standaard service zijn? Ik hoor graag wat KPN hieraan gaat doen!
Met vriendelijke groet,