Skip to main content
Beantwoord

super slecht internet beschikbaar van KPN

  • March 3, 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hoi ik woon in Hoogvliet aan de Middenbaan Zuid terwijl mijn over buurman 15 meter verder op een snelheid keuze tot 

Maximale internetsnelheid op jouw adres

Op jouw adres is de maximale internetsnelheid: 200 Mbit/s download- en 63 Mbit/s uploadsnelheid.   Heb ik maar een sanelheid keuze tot:

Maximale internetsnelheid op jouw adres

Op jouw adres is de maximale internetsnelheid: 39 Mbit/s download- en 4 Mbit/s uploadsnelheid.   Zo zal ik nooit overstappen van Ziggo naar KPN! Sorry hoor moet ik nou huilen of lachen?!

Beste antwoord door Nick83

Tja... dat kan gebeuren. Heb ik ook. Hier 48 mbit, mijn buurman heeft ook meer dan 100 mbit. Zo werkt dat met internet over de telefoonlijn. Zit je iets verder weg, dan kan de snelheid flink omlaag kelderen.

Maar als u bij Ziggo zit, lekker daar blijven dan…

Sorry hoor moet ik nou huilen of lachen?!

Gewoon niets doen, kan dat ook nog? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 3, 2020

Tja... dat kan gebeuren. Heb ik ook. Hier 48 mbit, mijn buurman heeft ook meer dan 100 mbit. Zo werkt dat met internet over de telefoonlijn. Zit je iets verder weg, dan kan de snelheid flink omlaag kelderen.

Maar als u bij Ziggo zit, lekker daar blijven dan…

Sorry hoor moet ik nou huilen of lachen?!

Gewoon niets doen, kan dat ook nog? :stuck_out_tongue_winking_eye:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2020

Hoi Nick83,

 

het is zeker lachen, zit nu bij ziggo met 200/50 Mbit/s aansluiting nu zijn ze bezig met de  1G aansluitingen. Waar bij KPN met hun upgrades?


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @adesh, welkom op het forum! :smile:  Flink zuur dat er zo'n verschil zit tussen jouw snelheid en die van je overbuurman. Ik ken de pijn, naast mijn huis staat nieuwbouw met glasvezel waar ik niet op aangesloten kan worden. :broken_heart:  Als je je adres invoert op de site van NetwerkNL kun je zien of er een upgrade op de planning staat. Zo niet, dan kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief en krijg je vanzelf bericht wanneer het zover is. Hopelijk is het binnenkort lachen en anders zit je zo te lezen goed bij Ziggo tot die tijd. :slight_smile: