Skip to main content

Beste KPN,

 

ik wil heel graag een grote klacht indienen tegen 1 van jullie monteurs.

Vrijdag 8 maart is er in de ochtend een monteur van jullie bij ons thuis langs geweest.

Ik kreeg netjes een telefoontje..

Maar toen…

Monteur komt binnen. 

Begint te klagen over de "kutzooi” zoals hij het omschreef.

alle kabels etc wat wij hadden van KPN lag in de hoek naast te tv achter een subwoofer zodat onze dochter hier niet bij kan. vervolgens smijt de monteur de spullen (koptelefoon) die er liggen de huiskamer door en roept al deze kutzooi hier. Vervolgens klaagt hij dat het zijn vrije middag was en dan ineens dit allemaal moest doen in deze "kutzooi”. 

 

Mijn vriendin was thuis en haar oma was langsgekomen omdat mijn vriendin weg moest.

mijn vriendin gaf netjes aan dat wij via KPN ITV op de laptop tv konden kijken met HDMI op de laptop. volgens de monteur was dit echt niet mogelijk en hebben wij het op een andere manier gedaan maar niet via “Ons” hiermee bedoelde hij KPN.

 

Hierna is mijn vriendin weggegaan omdat zij een afspraak had staan. Haar oma is bij ons in de woning achter gebleven en krijgt daarna van de monteur te horen: “ja hou ik echt niet van die eigenwijze jeugd die altijd denken alles beter te weten bahbah”.

 

De monteur was heel chagrijnig en reageerde vooral boos. Wat mijn vriendin zei was allemaal niet waar en de beste man wist alles beter. 

 

Wij zitten midden in een grote verbouwing van ons huis en hij zei: ‘wat een beunhazen zijn het hier zeg, wie gaat er nou een kabel midden door de woning leggen'. Waarop mijn vriendin antwoord: Nou sorry hoor maar alles wat je ziet is oud, door de vorige bewoners is dit zo gemaakt. wij wonen hier net en zijn alles aan het vernieuwen.

 

De beste man wou alleen de wifi werkend maken en hierna vertrekken. uiteindelijk heeft hij wel een UTP kabel getrokken van de Modem (in de meterkast) naar het KPN televisiekastje. Hij vond dat wij het in deze "kutzooi” maar zelf moesten doen want het was tenslotte zijn vrije middag.

 

Applaus voor deze monteur dat hij het uiteindelijk toch wel gedaan heeft.

 

 

Wij vinden dit echt niet kunnen dat er op deze manier met klanten wordt omgegaan. 

Hoor graag een reactie van KPN…

 

Met vriendelijke groet,

een klant die niet meer zo heel tevreden is na deze aanvaarding..

Vreemd verhaal, alsof ik De Speld aan het lezen ben. 
Je kan hier een klacht indienen, op het forum kan niemand er wat mee.


Hoi @Wesleyvt 
Wat een vreselijke onbeschofte monteur heb jij gehad…..
Ik begrijp dat je dat niet accepteert.
Weet je ook de naam van die persoon en hoe laat was de afspraak?
Zou je die naam in je profiel willen zetten? ergens waar privé bij staat.

Er komt binnenkort wel een KPN-moderator hier langs.


Hoi @Wesleyvt 
Wat een vreselijke onbeschofte monteur heb jij gehad…..
Ik begrijp dat je dat niet accepteert.
Weet je ook de naam van die persoon en hoe laat was de afspraak?
Er komt binnenkort wel een KPN-moderator langs.

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we hier namen van personeelsleden gaan vragen op het forum, en voordat je personeelsleden vreselijk gaat noemen zal er eerst een onderzoek moeten komen naar het verhaal lijkt me ?


Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we hier namen van personeelsleden gaan vragen op het forum

De bedoeling is ook dat het in haar/zijn profiel gezet wordt, ik zal het even aanpassen in mijn bericht.

En om het wat overzichtelijker te houden hoef je echt niet alles te quoten.


Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we hier namen van personeelsleden gaan vragen op het forum, en voordat je personeelsleden vreselijk gaat noemen zal er eerst een onderzoek moeten komen naar het verhaal lijkt me ?

De bedoeling is ook dat het in haar/zijn profiel gezet wordt, ik zal het even aanpassen mijn bericht.

En om het wat overzichtelijker te houden hoef je echt niet alles te quoten.

Dat quoten is aan mij, ik ben het niet eens met heel je content dus Quote ik heel je bericht.
Namen registeren van personeelsleden is helemaal niet nodig, KPN kan prima zien in het systeem aan de werkbon wie er langs is geweest. 


Ha @Wesleyvt, leuk dat je het forum weer gevonden hebt! Maar wat je vertelt, klinkt als een heel slecht visitekaartje. Je kunt inderdaad het beste je verhaal in het klachtenformulier zetten, die SaltyBart hierboven deelt. Mijn collega's van de klachtenafdeling kunnen dit dat doorzetten naar de betreffende monteur en zijn manager. Mijn excuses voor deze ervaring en succes met de verbouwing!


Ik wist niet van het klachtenformulier. Dit is ingevuld, kpn heeft contact opgenomen en doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zei kwamen hier nog op terug