Skip to main content

Hallo,

 

Kan ik als klant (best oude klant) de superwifi kastjes nog krijgen gratis?

Zou wel tof zijn

Met die derde band praten ze enkel onderling althans dat is hoe het op diverse review site's staat. Ik ben ook voorstander van bedraad. 

Ook ik zweer bij bedraad aangesloten wifi accesspoints.

Apparaten die onderling via wifi doen dat, zo goed als zeker, langzamer dan via een netwerkkabel. Onderling zullen ze dan vast en zeker op 5GHz met elkaar babbelen en dat betekent dat die apparaten ook veel verlies zullen kennen als er muren en/of vloeren tussen twee nodes zitten.

Denk ook niet dat je met zo'n systeem op de slaapkamer boven even een TV ontvanger kunt aansluiten. Nee, daar zal je alsnog een netwerkkabel voor moeten trekken.


Daar is een wifi systeem dan ook niet voor bedoeld en blijkbaar neemt tegenwoordig iedereen wifi internet af afgaande op diverse topics zelfs KPN doet mee door de Experiabox wifimodem te noemen.

Want wat krijg je volgens de bestel pagina thuis dit:

De ExperiaBox is ons betrouwbare wifimodem. 


Fantastisch die reclame.

Zie je al wat er niet klopt ... juist, een V10 maar die wordt niet geleverd, men krijgt een V10a.


Nieuwe klanten krijgen ze ook niet. Ze betalen ze met hun welkomstbonus. Want die krijgen ze niet als ze voor die witte dingen kiezen.

Die drie maandjes half geld op enkel internet weegt toch niet op tegen een besparing van 150,00? 

Met wat ik zou kiezen is het €60,00 uitsparen of € 150,00 dan weet ik het wel.

Als je ook mobiel hebt bij KPN, dan krijg je 6 maanden korting.

6 × de helft van € 47,50 (meest gekozen abonnement) = € 142,50.


Viel me later ook op had geen geen ja bij mobiel ingevuld dat verschil word dan € 129,00 tegen €150,00 die 199,00 moeten we hoe dan ook negeren in mijn ogen. Dan is het anders toch zou ik de hardware kiezen hoewel ze niet echt nodig zijn.


Mooi. Nu sssst....


Mooi. Nu sssst....


mooi allemaal he

kpn regelt het wel en vaste klanten betalen er aan mee

maar goed ik ben die kpn prut bijna kwijt

experiabox = fritzbox

experiabox nog nodig als voip adapter helaas

@Julian Borghuisals je dit soort spul wil testen kun je het kopen

en binnen 2 weken terug doen

maar ik zie er geen meer waarde aan super wifi bestaat niet

maar wifi AX wel en dat zit er niet eens op

google maar eens wifi 6 ax

en de router/ap en zowel het apparaat moet het ondersteunen

zoals de samsung s10 dat doet wifi ax

 

 

 

 

 


Zie mijn topics en je ziet een topic over de update, let op als je de techdesk hebt kan je dir beter bellen vokr meer info,


Een link kun je hier zo plaatsen hoor

Je bedoeld toch niet de opvolger van de firmware 19

deze is voor veel klanten juist de boosdoener

Sorry ging net slapen en was een beetje lui xD

https://forum.kpn.com/internet-9/experia-wifi-update-1-00-27-488597

 

En als ik een krantenwijk ga doen (heb ik geprobeert maar voor mij niks, ben echt het liefst achter de kassa of vakkenvullen) dan gaat dat geld naar men radiostation 🙂 die al sinds 2017 bestaat :)


Hmm zegt niet heel veel dat berichtje Julian, wat voor fix 2,4 en 5 ghz weer gescheiden?

Voor de meelezers we kunnen naast Internet dus nu ook specifiek Wifi afnemen zo komt de strekking van deze pagina wel op mij over.

Dit stukje op die pagina is wel lachwekkend en deels zorgwekkend, mischien zelfs misleidend te noemen.

Niet tevreden over de wifi van je huidige provider?
Stap zonder zorgen over!

Niet tevreden over de wifi van je huidige provider? Stap dan over naar KPN. Met de overstapservice is dat een fluitje van een cent. En zit je geen dag zonder internet en tv

 

Is dit niet  lijnrecht in tegenspraak met de standaard reactie : wifi is van zoveel factoren afhankelijk daar kunnen we niet veel aan doen. Als of de provider keuze ook maar enig verschil maakt voor de wifidekking.

 


Hmm zegt niet heel veel dat berichtje Julian, wat voor fix 2,4 en 5 ghz weer gescheiden?

 

Eerlijk? Geen idee! We moeten het afwachten. Of effe techdesk bellen en vragen maar ik doe dat effe niet want bel wel best vaak xD.


Het probleem lag wel in het gastnetwerk dat niet bestond. Voor de volgende update was een gastnetwerk als bedoeling. Dit zat al half in het systeem waardoor je apperaat soms dus verbind met het gasten netwerk waar geen internet toegang achter zat waardoor die apperaatjes heel gek deden. Als je maar eens in de logs kijkt van die dingen dan zie je ook dat sommige apperaten naar een 2.4ghz guest network gaan en/of 5ghz guest network. En we konden dat niet uischakelen omdat het nog niet was gereleased, na mijn denken is dat het probleem en denk zelfs dat dat de fix gaat worden dat ze de gastnetwerk update uitbrengen en eventuele andere kleine problemen fixes. (DENK IK)


Ik kan en mag als Telforter die tech desk niet bellen en die ga ik niet lastig vallen met zo'n vraag of er ee  update ergens voor komt.

 

Dat zou kunnen het gastnetwerk voor de Experia Wifi staat in de app ook al aangekondigd


@Julian Borghuis 

 

Had je hier al gekeken?

Kans op gratis Superwifi (what's in a name?)

 

Wel ff iets naar beneden scrollen, en aanmelden, groot zwart blok kom je tegen. 

 


I know 🙂 I HOPE I WINNNN


I know 🙂 I HOPE I WINNNN

Jij mag niet eens meedoen! :wink:

 


…. IK BEN 18 JA! xD

En ten tweede me moeder heeft net ook effe aangemeld


Update: https://forum.kpn.com/internet-9/experia-wifi-update-1-00-27-488597#post903211


Ik kan me niet aanmelden want op mijn tablet bevat die pagina geen knop of link om me aan te melden.


Ik zie ook geen knop om iets te winnen enkel bestellen. Zeker de tablet browser op desktop weergave zetten.

Nope maakt geen verschil.


Huh, jullie zien dit niet?

 

 


^^


@JeroenB22 

Nope. Niet in chrome en niet in de samsung browser ik zie vanalles nergens iets wat daar maar enigzins op lijkt. Ik zie nu aan het plaatje al een mogelijke verklaring. Enkel voor KPN klanten, wat vreemd is tenzij wjb op dat moment niet via het kpn net verbonden was.

Het 'gemopper' dat er niks voor de vaste klanten gedaan wordt heeft blijkbaar geholpen.

Dan mag ik eigenlijk blij zijn dat de itv app op de smart tv wel werkt. Met mijn Telfort gegevens.


Huh, jullie zien dit niet?

 

 

Klopt, die winactie is bij mij niet zichtbaar. Niet op mijn tablet en niet op mijn computer, niet thuis en niet elders.


@wjb jij hebt thuis toch internet van KPN? Dan is mijn gedachte niet logisch. Ik zie enkel een plaatje om als je al internet van KPN hebt de wifimanager te gebruiken.


@wjb jij hebt thuis toch internet van KPN? Dan is mijn gedachte niet logisch.

Uiteraard heb ik Internet van KPN, maar waarschijnlijk sluiten ze kritische abonnees uit van deze winactie. :wink:

Of weten ze wellicht dat mijn wifi al heel goed is danwel is het zo dat het gebruik van een KPN Experia Box verplicht is voor deelname aan de winactie?

 

Dit is wat ik zie…