Skip to main content

Hallo,

 

Kan ik als klant (best oude klant) de superwifi kastjes nog krijgen gratis?

Zou wel tof zijn

Dat zie ik ook dan klopt mijn gedachte mogelijk wel je hebt de Experiabox er tussen uit. Jij kritisch, nee toch, hooguit opbouwend bedoelt. 😉😎


Huh, jullie zien dit niet?

 

 

Ik wel. Maar stap 5 lukt niet. Ik zie geen "SuperWifi" in de lijst…

Vindt het maar een vaag gedoe...


Zou het zijn omdat je de EB er niet tussen hebt zitten dan,... 


@Nick83  lijkt erop dat jij je locatie service aan moet zetten. Op basis van die andere afbeeldingen.


Dat zie ik ook dan klopt mijn gedachte mogelijk wel je hebt de Experiabox er tussen uit. Jij kritisch, nee toch, hooguit opbouwend bedoelt. 😉😎

Leuk ... richting de toekomst ... als de content op de pagina's afhankelijk is van wel modem je gebruikt...


@Nick83  lijkt erop dat jij je locatie service aan moet zetten. Op basis van die andere afbeeldingen.

Huh? Dan vraagt die daar toch naar?


@Nick83  lijkt erop dat jij je locatie service aan moet zetten. Op basis van die andere afbeeldingen.

Huh? Dan vraagt die daar toch naar?

 ik zag het verkeerd.  Mis interpretatie mijn fout. 


Dat zie ik ook dan klopt mijn gedachte mogelijk wel je hebt de Experiabox er tussen uit. Jij kritisch, nee toch, hooguit opbouwend bedoelt. 😉😎

Leuk ... richting de toekomst ... als de content op de pagina's afhankelijk is van wel modem je gebruikt...

Maar dat is nu al er is op het tv platform een en ander dusdanig veranderd dat klanten met een eigen router de sjaak zijn als deze niet goed met routed overweg kunnen. En wat te denken van de verachtelijke stap om klanten gericht reclame te willen aanbieden. Zoals dit screenshot uit de itv app.

 


Zou het zijn omdat je de EB er niet tussen hebt zitten dan,... 

Wellicht, maar het zou ook kunnen zijn dat de centraal is opgeslagen dat op mijn IP adres Experia WiFi's aangesloten zouden kunnen zijn. Ik het deze dingen tijdens de pilot namelijk een paar dagen aangesloten gehad.

Het zou ook kunnen zijn omdat ik de KPN Servicetools op mijn IP adres heb laten blokkeren om zo te voorkomen dat jan en alleman de pincode van iTV zou kunnen veranderen of mijn, toen nog gebruikte, V10 zou kunnen resetten.


Ja, ik kwam eerlijk gezegd ook niet verder dan gratis schaatsen om 09.00 uur bij Thialf, echter hoef je je daar niet eens voor aan te melden, dat is altijd wel :rofl: 

 

Een keuze of pagina, of doorverwijzing naar de SuperWifi is er gewoon niet. Je wordt gewoon in het luchtledige tussen de 5G signalen gegooid :rolling_eyes:


‘SuperWiFi’. Wat die marketeers allemaal niet bedenken …. 😂


Zou het zijn omdat je de EB er niet tussen hebt zitten dan,... 

Wellicht, maar het zou ook kunnen zijn dat de centraal is opgeslagen dat op mijn IP adres Experia WiFi's aangesloten zouden kunnen zijn. Ik het deze dingen tijdens de pilot namelijk een paar dagen aangesloten gehad.

Het zou ook kunnen zijn omdat ik de KPN Servicetools op mijn IP adres heb laten blokkeren om zo te voorkomen dat jan en alleman de pincode van iTV zou kunnen veranderen of mijn, toen nog gebruikte, V10 zou kunnen resetten.


bij mij werkt het gewoon

niet via telefoon gewoon via windows laptop

en ik kan ook geen service tools gebruiken omdat ik een fritzbox heb

 


 


In dit geval gaat het om die zwarte experia wifi

Niet de super wifi dit bestaat niet

dat kpn deze naam gebruikt is misleidend

Deze kpn ronde ap van kpn doen niks beters als de gewone ap wat je in de (web) winkel kan kopen juist het tegendeel

Je hebt zat merken die beter zijn

wat een hoop mensen zijn er toch die stellig geloven in de SUPERWIFI van kpn,  hoe mislijdend ze weer te werk gaan, net als al die mensen die tot sint juttemus wachten op hun smart tv die maar niet komt.

 


 

 


dit ding mag je misschien super wifi noemen

een ongebruikelijke term

maar wifi ax of terwijl wifi 6 (generatie 6)

https://tweakers.net/pricewatch/1306970/huawei-ap7060dn.html


Binnenkort meer :yum:


Hoi @JeroenB22  en anderen,

Binnenkort meer :yum:

Daar sluit ik mij bij aan:grinning:


Ik doe ook mee 👍