Skip to main content

Ik ben al jaren klant van kpn, heb in mijn huis zelfs een 4g router ivm slecht netwerk. En nu biedt u nieuwe klanten super WiFi. Dus eigenlijk komt het er op neer dat ik als trouwe klant wel super WiFi kan krijgen tegen betaling. Dus wilt u dat ik mijn contract opzeg, tijdelijk bij een andere provider een contract sluit en dan misschien terug kom om ook gratis super WiFi te krijgen. Dit met het risico dat ziggo mij ook bevalt. Ik hoor graag wat u van mij wilt wat ik ga doen

Nou als ik moest kiezen tussen een 4g modem en de kabel dan wist ik het wel. Dan werd het echt Ziggo ondanks dat ik echt een kpnfan ben.


Idd, als Ziggo bij u beschikbaar is, wat doet u dan nog bij KPN?


duidelijke antwoorden dank als Kpn niet reageert dan wordt het Ziggo.

 


Hoi @Ronald26mei62 . Welkom op het forum.

Superwifi is natuurlijk een mooi product maar daarmee is niet gezegd dat de wifi die wij als KPN hadden slecht is. Ik begrijp dat jij op een plek woont waar weinig bandbreedte is? Dan zul je niet veel baat hebben bij super wifi aangezien die alleen het draadloze netwerk binnenshuis verbetert. 

Wij hebben momenteel de Experia Wifi's in ons aanbod en die kun je, als jouw huidige wifi onder de maat is, gratis krijgen. Hiervoor kun je de zogenaamde wifi tuner doorlopen. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


erik bedankt voor het antwoord, dit werd mij bij het melden  bij KPN niet meegegeven. gratis kon helaas niet. ik heb net de spullen van Ziggo binnen en ga van het weekend alles ombouwen. dan zeg ik mijn lang lopende contract met Kpn op.


Jammer om te lezen, @Ronald26mei62 . Ik hoop dat de diensten bij de concurrent beter bevallen! Mocht je ooit terug willen, kun je hier uiteraard terecht voor je vragen.