Skip to main content

kan ik mijn tvbox aansluiten op de 2e super wifi 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @R0bbie1963,
Het kan wel, maar het wordt niet door KPN ondersteund. Dus als je storingen ervaart op deze manier dan kan de klantenservice je hier niet mee helpen. Aan te raden is om bedraad aan te sluiten of te kiezen voor een dvs (deze worden wel ondersteund). Kortweg het kan wel, maar wel op eigen risico 😉


Op Dvs heb ik te veel storing op mijn tv box

als ik een netwerkkabel gebruikt van tv-box naar de 2 supervisie box werkt dat


@R0bbie1963 
Als die superwifi nog een goed bereik en een ruime snelheid overhoud dan kan het wel. Kun je is een speedtest doen terwijl je verbonden bent met de 2e superwifi?  Kijk, het werkt verder prima als de snelheid toereikend is. Maar als je storingen hebt, kan KPN je niet helpen dit te verhelpen.  Het is namelijk geen officiële manier van tv aansluiten. 
Bij mij thuis werkt het verder prima, maar mijn afstand tussen de superwifi punten is minimaal en heeft geen verdiepingen. Daar hangt het heel erg vanaf. 


Oké bedankt 👍

Ik ga nu de super WiFi bestellen woon ook gelijkvloers

dan moet het ook werken zonder de versterker heb ik 

ook goed signaal 


Dag @R0bbie1963 
Ik zie net dat ze alweer uitverkocht zijn, ze waren net vandaag weer binnengekomen. Populair onder de klanten zo te zien.  


Ik was net op tijd morgen binnen


@R0bbie1963 goed om te horen, laat je nog even weten of het allemaal is gelukt? :grinning:


Nog bedankt 

het is gelukt tv werkt op mijn slaapkamer 

tv-boycot aan gesloten op de super wifi

Dvs niet meer nodig


@R0bbie1963 Goed om te horen! Veel kijkplezier gewenst 🙂.


Werkt ook het terugkijken en opnames bekijken als je de TV rechtstreeks op je superwifi aansluit?


@wtvdBroek Ja hoor, ik gebruik het nu 3 weken. Geen enkel issue tegengekomen. Maar ik heb gereageerd in je topic, misschien kunnen we het sneller daar oplossen. :)


Goed idee, ik denk dat meer mensen met deze vraag zitten. Dus het loont de moeite om  de yv ontvanger rechtstreeks op de superwifi aan te sluiten?


Zie hier 😉
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/experia-box-deco-m9-opnames-terug-kijken-werkt-niet-superwifi-beter-496411#post965372


Reageer