Skip to main content

Kon niet meer in loggen in het superwifi systeem. Kon het ook niet meer benaderen via de thuis app. Nog steeds last van wegvallende verbindingen. Superwifi wekt nu opeens niet meer draadloos. Heb nu 2 punten bedraad aan moeten sluiten. Heb alles opnieuw gereset. Dus mijn glasvezelaansluitpunt van de stroom af. Experiabox gereset. Super wifi gereset. Maar nog steeds kan ik mijn superwifi niet draadloos aansluiten. Staan nu dus bedraad aangesloten. Kan de punten wel weer benaderen.

Begin toch beetje spijt van de aanschaf te krijgen. Want ik heb het idee dat het nog steeds niet werkt zoals het zou moeten. Heb een 200mb verbinding, maar meer dan 100 mb krijg ik er niet uit. Zijn er meer mensen met deze klachten? Zo ja, wat zou er aan gedaan kunnen worden..

Welke experiabox heb je?


Experiabox V10


Ik neem aan dat de wifi op de v10 uit is.


Ja klopt. Die staat uit.


Ok dan raad ik hectisch aan om de super wifi's helemaal opnieuw te installeren.  Dus verwijderen, de eerste bekabeld aansluiten en resetten. 10 minuten laten staan. Hetzelfde doe je met nr 2. Daarna kan je nr. 2 gaan verplaatsen.  Maar niet verder dan een meter of zes van elkaar.  Overigens is het wel zo dat he op de 2.4Ghz band nooit 200 zal halen. Dat kan alleen op de 5GHz band maar het bereik is niet groot van die band.


Dat heb ik allemaal al gedaan. Toen bleven de lampen rood knipperen, kwamen niet meer terug op vast groen lampje. Daarom heb ik de 2e ook bedraad aangesloten.

Maar ik zal morgen nogmaals alles gaan resetten en opnieuw installeren. Is het dan ook nodig om weer de super wifi te resetten? 

Bedankt voor je hulp alvast


Dat heb ik allemaal al gedaan. Toen bleven de lampen rood knipperen, kwamen niet meer terug op vast groen lampje. Daarom heb ik de 2e ook bedraad aangesloten.

Maar ik zal morgen nogmaals alles gaan resetten en opnieuw installeren. Is het dan ook nodig om weer de super wifi te resetten? 

Bedankt voor je hulp alvast

 

Juist de super wifi’s moeten gerest worden!!


Is het gelukt om de boel weer draadloos werkend te krijgen, @RolandHart?