Skip to main content

Om die Super Wifi dingen te ‘krijgen’ moet je dus je abonnement opzeggen en- na een jaar bij een ander- opnieuw bij KPN aanmelden. Heeft KPN geen aanbod voor z'n jarenlang trouw betalende klanten? Krijgen ook al geen actuele afstandbedieningen of TV kastjes- tenzij defect…. 

Om die Super Wifi dingen te ‘krijgen’ moet je dus je abonnement opzeggen en- na een jaar bij een ander- opnieuw bij KPN aanmelden. Heeft KPN geen aanbod voor z'n jarenlang trouw betalende klanten? Krijgen ook al geen actuele afstandbedieningen of TV kastjes- tenzij defect…. 

 

Dit is helaas zo inderdaad. Alleen nieuwe klanten krijgen en welkomstgeschenk (in welke vorm dan ook). Als het goed is heeft u dat ook gehad toen u bij KPN kwam. Als bestaande klanten doorlopend kortingen of cadeaus krijgen dan wil dat eigenlijk zeggen dat u te veel betaald. En dat is ook niet wat u wilt. Er zijn providers die elk jaar bij een verlenging iets weggegeven. Zij zijn echter ook duurder, dus eigenlijk betaalt u het zelf. Het is linksom of rechtsom. Als u voor het gevoel iets moet krijgen dan is overstappen naar een andere provider de enige oplossing (maar of dat dan beter is?...). Bel daarvoor naar de klantenservice van KPN en zeg tegen de spraakcomputer dat u wilt opzeggen. Meestal wordt u dan doorverbonden naar een medewerker. Wellicht dat die iets voor u kan beteken als u beslist toch bij KPN te blijven.


De kans is groot dat er dan geen aktie met gratis super wifi's is. En iedereen van de nieuwste apparatuur voorzien kost miljoenen. Dus moeten de prijzen omhoog.  Is dat wat u wilt?


Kan ik mijn abonnement niet opzeggen en meteen een nieuwe krijgen en zo in aanmerking komen voor de super wifi?

Kan ik mijn abonnement niet opzeggen en meteen een nieuwe krijgen en zo in aanmerking komen voor de super wifi?

Nee dat gaat niet. Dat is hetzelfde als gratis weggeven. Eerst opzeggen en eventueel naar een andere provider (waar je vaak een jaar moet blijven) en dan weer terug naar KPN. Wellicht heb je dan kans als die actie dan nog geldt (maar ga er maar niet van uit). Er zijn diverse klanten van KPN die die dingen hebben gekregen maar niet nodig hebben of willen hebben (dat laatste begrijp ik volkomen). Marktplaats in de gaten houden dus.


Nee je bent pas een nieuwe klant als je 6 maanden geen klant bent geweest. 


Kan ik mijn abonnement niet opzeggen en meteen een nieuwe krijgen en zo in aanmerking komen voor de super wifi?

Nee dat gaat niet. Dat is hetzelfde als gratis weggeven. Eerst opzeggen en eventueel naar een andere provider (waar je vaak een jaar moet blijven) en dan weer terug naar KPN. Wellicht heb je dan kans als die actie dan nog geldt (maar ga er maar niet van uit). Er zijn diverse klanten van KPN die die dingen hebben gekregen maar niet nodig hebben of willen hebben (dat laatste begrijp ik volkomen). Marktplaats in de gaten houden dus.

Mijn abonnement bij KPN is verlopen en ik kan het dus nu opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Als ik nu nog een contract met hen teken voor nog een jaar, dan zou ik naar mijn mening dezelfde deal moeten krijgen. In ieder geval bedankt voor het advies over Marktplaats.

Dan ben je nog steeds geen nieuwe klant maar verleng je gewoon.

Maar misschien kunnen ze iets betekenen voor je, ook als je verlengt. Maar gratis Super Wifi zal er niet inzitten verwacht ik….