Skip to main content

Goedemorgen,

ik zou graag willen weten hoe mijn contract eruitziet op de ****** in Aalsmeer op de naam D van Scheppingen? Ik wil het vast bellen stop zetten en kijken wat mogelijk is voor super WiFi.

ik hoor graag van u?

 

met vriendelijke groet,

D van scheppingen 

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

gegevens verwijderd i.v.m. privacy

De SuperWifi's kunt u hier bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pageCount=1&pos=987

De naam van uw abonnement staat op uw factuur. Welke naam staat daar op?


Hallo @Dennis schep, welkom op het KPN forum. Ik zie dat Nick hier al een voorzetje heeft gedaan om te helpen. Is alles zo gelukt? We horen anders graag van je :) 


Hey Dennis, helaas hebben we niks meer van je vernomen. Mocht je nog vragen hebben, leg ze gerust voor aan de community 🙂 We helpen je hier graag!


Wel apart dat je alleen maar super wifi kan krijgen als je een nw abo neemt.

Ik moet dan mijn huidige abo stopzetten en dan kan ik super wifi krijgen.

Vind dat vaste klanten deze keuze ook moeten kunnen krijgen.


Je bent pas een nieuwe klant als je 6 maanden geen klant bent geweest.  Ongetwijfeld heb je toen je een abonnement afsloot ook iets gehad. Vaak was dat korting.


Wel apart dat je alleen maar super wifi kan krijgen als je een nw abo neemt.

Ik moet dan mijn huidige abo stopzetten en dan kan ik super wifi krijgen.

Vind dat vaste klanten deze keuze ook moeten kunnen krijgen.

Je krijgt ze niet, je betaalt ze zelf; Je korting vervalt als je ze neemt.


Hey @Ikk5, welkom terug op het KPN forum. Ook bestaande klanten kunnen kiezen voor de KPN Super Wifi. Via de kpn apparatuur voor thuis webshop is deze te krijgen :)  

Ik snap dat je die liever gratis ontvangt. Maar joep slaat de spijker op z'n kop. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Daar zit niemand op te wachten. We investeren liever in een goed netwerk en in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. Hier kunnen al onze klanten van profiteren. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

 

 


Reageer