Skip to main content
Beantwoord

super wifi en experiabox V10

• August 30, 2020
  • 9 reacties
  • 264 keer bekeken

Ik heb super wifi geïnstalleerd, maar nu ben ik mijn gasten (+inlog)adres kwijt. Als ik inlog in het modem en het gasten adres weer installeer werkt de super wifi niet meer en wordt de wifi weer vanuit het modem aangestuurd (led op modem brandt dan weer). 

Beste antwoord door Nick83

Met dat adres logt u in op de SuperWiFi's en kunt u in de SuperWiFi's het gastennetwerk inschakelen.

WiFi van de Experiabox staat uit. Dus in de Experiabox heeft u niets meer te zoeken voor wat WiFi aan gaat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 30, 2020

Probeer eens in te loggen op http://192.168.2.151. Lukt dat?

• Auteur
  • Helper
  • August 30, 2020

Dit modem staat in een clubgebouw van een vereniging, ben daar momenteel niet.  Maar wat zou ik dan kunnen regelen?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 30, 2020

Met dat adres logt u in op de SuperWiFi's en kunt u in de SuperWiFi's het gastennetwerk inschakelen.

WiFi van de Experiabox staat uit. Dus in de Experiabox heeft u niets meer te zoeken voor wat WiFi aan gaat.

• Auteur
  • Helper
  • August 30, 2020

Ah, super. Dankjewel,  ik ga dit zsm proberen . Als het niet lukt meld ik me weer!

• Auteur
  • Helper
  • September 3, 2020

Beste Nick,

ik heb allen wifi wachtwoorden van het apparaat al gebruikt, met geen een kan ik inloggen, weet jij zo welke ik moet hebben?( admin, ssid, wireless key)

wjb
Wijsgeer
  • September 3, 2020

Om in te loggen op de beheerpagina van de "super"WiFi  zou dat het admin wachtwoord moeten zijn.

• Auteur
  • Helper
  • September 3, 2020

Helaas dat lukt niet, moet ik de unit eerst een fabrieksreset geven misschien?

• Auteur
  • Helper
  • September 3, 2020

Als ik inlog op de browser gaan de blauwe ledjes knipperen 

• Auteur
  • Helper
  • September 5, 2020

Ik heb pasword andere unit geprobeerd, kan nog steeds niet inloggen in superwifi.

*admin: reactie samengevoegd met eigen topic