Skip to main content

De super WiFi voor vaste klanten gratis hoeft nu ook weer niet. Maar een korting na gelang je klant bent bij KPN zou wel leuk zijn

Hallo @Alias Jantje , voor vaste klanten is er een korting van € 50,-, €149,- i.p.v. €199,-.

 


Hoi @Alias Jantje en welkom op het forum! Zoals @JanD al noemde is er inderdaad een korting voor bestaande klanten. :slight_smile:  Je kunt de SuperWifi punten hier bestellen mocht je interesse hebben.


Waarom krijgen vaste klanten niet de Superwifi modems gratis? Als ik jaarlijks zou switchen tussen KPN en Ziggo bijvoorbeeld, heb ik ieder jaar een voordeel ondanks de aansluitkosten. Nu ben ik al jaren klant van KPN en word ik achtergesteld op anderen, die wellicht steeds switchen. Zeer oneerlijk en getuigt niet van veel waardering naar de vaste klantenbase…. Wat vinden de wijze mensen bij KPN hiervan?


Hoi @RZu ,
 

Nu ben ik al jaren klant van KPN en word ik achtergesteld op anderen, die wellicht steeds switchen. Zeer oneerlijk en getuigt niet van veel waardering naar de vaste klantenbase…. Wat vinden de wijze mensen bij KPN hiervan?

 


Ik zou zo maar kunnen bedenken dat de wijze mensen bij KPN daar anders over denken dan dat jij er over denkt.
Er is al veel over geschreven, en ook dat veranderd niets aan de positie die de KPN hier over inneemt.
Als iedereen ze voor niets wil de Super-WIFI, reken jij dan even uit wat dat gaat kosten, en vertel dan ook even wie dat gaat afrekenen.


Overigens ook hier weer: Gratis bestaat niet. Zelfs bij de nieuwe klanten die het wel ”gratis” krijgen gaat de “gratis” Superwifi ten koste van de korting (6 maanden 50% korting) die ze zouden krijgen. Dus: Ook nieuwe klanten betalen voor de “gratis” Superwifi!

Dus het is eigenlijk zo dat als je als vaste klant de komende 6 maanden maanden 50% extra wil betalen voor je abonnement dat je ook “gratis” Superwifi zou krijgen.

Als je mij nu de komende 6 maanden 30 euro overmaakt krijg je van mij na 6 maanden een “gratis” Superwifi. :)

GRATIS is hier in Nederland nu eenmaal het woord waardoor mensen door het dolle heen raken en soms de gekste aankopen doen (waar ze achteraf niets aan hebben) als er iets “gratis” bij wordt geleverd. Of korting: Het bekende truukje: Eerst doe je als winkelier 20% bovenop de prijs en dan geef je 10% korting…. de mensen kijken alleen maar naar die korting die ze krijgen.


@RZu De gratis SuperWifi is een welkomstkorting. Nieuwe klanten kunnen daarbij kiezen uit óf een aantal maanden korting, óf gratis SuperWifi. Ik verwacht dat jij in het verleden toen je klant van ons werd ook een vergelijkbare korting hebt ontvangen. Voor onze bestaande klanten hebben wij ter introductie de aanbieding om het starterspakket SuperWifi voor €149 in plaats van €199 te kopen.

Mocht je wifi thuis niet goed werken en mocht je daarom interesse hebben in deze actie, dan raad ik je aan de Wifi Manager te doorlopen. Deze zal deze op verschillende plekken in huis jouw wifi meten en deze verbeteren. Let op, het  is van belang dat je ook de 2e meting na de verbetering doorloopt. Haal je na de 2 testen nog steeds minder dan 20 Mbit/s, dan krijg je van onze gratis bekabelde WiFi versterkers of een gratis WiFi monteur aangeboden.

de wijze mensen bij KPN 

Ik dacht dat wijsheid altijd met de jaren kwam. Leuke bijkomstigheid weer van dit werk! 


Reageer