Skip to main content

ik kreeg een email met een ticket dat ik de super wifi punten heb gewonnen

goed nieuws

op seaters heb ik nu mijn adres gegevens ingevoerd

komt het nu goed of moet ik mijn gegevens bij kpn op geven

of haalt kpn het van seaters.com

weer een uitdaging erbij

 

Nou gefeliciteerd er maar mee!


ik kreeg een email met een ticket dat ik de super wifi punten heb gewonnen

goed nieuws

op seaters heb ik nu mijn adres gegevens ingevoerd

komt het nu goed of moet ik mijn gegevens bij kpn op geven

of haalt kpn het van seaters.com

weer een uitdaging erbij

 

Ik kreeg ook die mail. Die mail is nog geen echte bevestiging dat je ze echt gewonnen hebt. Je moet nog bevestigen door op die link te klikken in die mail. Als je dat doet, krijg je vervolgens te zien:

Ik krijg dat te zien althans. Volgens mij houd dat in dat je te laat bent. Immers geldt: er zijn er maar een beperk aantal beschikbaar en wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Op een gegeven moment zijn ze op en heb je dus niets. Dat is denk ik bij mij het geval. En denk ik bij jou ook.

Die mail is al om 10 uur verzonden ofzo. Als je dan om 4 uur aan het einde van de middag pas kijkt, ben je denk ik al veel te laat. Die seaters acties zijn leuk voor mensen die in hun mailbox wonen. Niet voor mensen die overdag gewoon aan het werk zijn :joy:


@Nick83

ik heb een ticket met dat ik ze heb gewonnen als bijlage pdf

dus ik heb ze echt gewonnen

maar even de vraag aan webcare moet ik het adres aan kpn door geven of halen jullie uit seaters.com

ik heb mijn gegevens bij hun ingevuld


Ok.

 

 


ja klopt op die link klikken

en dan rechts onder download ticket

 

 


ik kreeg een email met een ticket dat ik de super wifi punten heb gewonnen

goed nieuws

op seaters heb ik nu mijn adres gegevens ingevoerd

komt het nu goed of moet ik mijn gegevens bij kpn op geven

of haalt kpn het van seaters.com

weer een uitdaging erbij

 

Hoi @peter-keetfm, Gefeliciteerd!

En Seaters handelt het helemaal voor je af. Je zal binnenkort het de SuperWiFi punten van ze ontvangen. :)


@Bart_Z 

ik heb even het ticket er bij gepakt hier staat op :

KPN zal uw prijs opsturen per post later
deze maand

ik ga er van uit dat het goed komt


Dan heeft Seaters ons gevraagd het te doen. Hoe dan ook, het gaat zeker goed komen. 


Ik kreeg ook die mail. Die mail is nog geen echte bevestiging dat je ze echt gewonnen hebt. Je moet nog bevestigen door op die link te klikken in die mail. Als je dat doet, krijg je vervolgens te zien:

Ik krijg dat te zien althans. Volgens mij houd dat in dat je te laat bent. Immers geldt: er zijn er maar een beperk aantal beschikbaar en wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Op een gegeven moment zijn ze op en heb je dus niets. Dat is denk ik bij mij het geval. En denk ik bij jou ook.

Die mail is al om 10 uur verzonden ofzo. Als je dan om 4 uur aan het einde van de middag pas kijkt, ben je denk ik al veel te laat. Die seaters acties zijn leuk voor mensen die in hun mailbox wonen. Niet voor mensen die overdag gewoon aan het werk zijn :joy:

Je hebt precies op de minuut af 24 uur om te bevestigen, ben je te laat krijgt een ander de prijs.
En ja ik heb het ook gewonnen en de prijs nog niet binnen, volgens het bericht "Later deze maand" dus we kunnen volgende maand pas klagen, niet eerder.:yum:


@huistijger 

het was gewoon een vraag hoe het een en ander in zijn werk gaat niet klagen hoor

en inderdaad staat het vermeld in het ticket later deze maand (zag ik later pas)


Ik heb ze ook gewonnen en de tickets bevestigd, zit eigenlijk wel met smart te wachten tot ik ze binnen heb.

Wel vreemd dat er binnen 24 uur gereageerd moet worden en dat je daarna weinig meer hoort.

Maargoed geduld word beloond zeggen ze..


@Reckless_D1

Zoals in dit topic als op de ticket vermeld eind deze maand


Ze komen zeker jullie kant op. Alvast heel veel plezier ervan :)


Ik heb ze 2 weken geleden ook gewonnen en heb ze vandaag binnengekregen, het duurt dus enkele weken voordat KPN ze opstuurt naar je huisadres.


Dat is toevallig

 


Dat is toevallig

Dan verzameld CEVA ze dus om het direct te versturen in batches. Ik ging er vanuit dat ze los verstuurd werden! Veel plezier met je Superwifi gewenst @peter-keetfm.


Ze zijn hier ook zojuist bezorgd :cat:


Ben benieuwd of ik dat kookboek ook krijg, heb ik me ook voor ingeschreven. :yum:


Ze zijn er dus! Helemaal top! :)