Skip to main content

Ik heb 3 super wifi’s inhuis , 2 werken probleemloos de 3e is er sinds gisteren mee gestopt. Hij brand helemaal niet meer. Wanneer ik hem opnieuw opstart begint hij te knipperen , dan heel even op fix groen ,dan na een paar seconde gaat hij weer knipperen en vervolgens helemaal geen lichtje meer . Heb hem al op de router aangesloten , router opnieuw opgestart etc. echter geen verandering . Enig idee hoe ik dit kan oplossen ? 

 

Heeft u hem al eens gereset met de paperclip? Ongeveer 15 seconden vast houden. Niet allemaal dus, alleen die ene die problemen oplevert. Daarna bekabeld aansluiten.


Hi @ErikLeutscher, dank je wel voor jouw bericht! Wat vervelend om te lezen dat één van de SuperWifi punten voor problemen zorgt. Heeft de tip van @Nick83 geholpen om het probleem op te lossen? We horen het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hallo @Ron , heb de afgelopen dagen geen mogelijkheid gehad om de suggestie van @Nick83 te checken. Had dhem al wel geprobeerd te resettn alleen denk ik geen 15 seconde , zal dit dus vandaag even proberen. Bedankt zover 

 


Dat is helemaal goed. We horen graag wat jouw bevindingen zijn. :relaxed:


Reageer