Skip to main content
Beantwoord

Super Wifipunten

  • February 25, 2020
  • 2 reacties
  • 542 keer bekeken

Heb achter mijn Experiabox V10  een Rauter AC68U van Asus. wel wat beter signaal maar voor de bovenverdiepingen is het toch nog behelpen. Dus de Super WiFi's gekocht. Direct de eersye aangesloten op de Asus, geen probleem, de tweede ook aan de rauter gekoppeld en na het groene licht losgekoppeld en opgesteld. Dichtbij of ver weg van de eerste Wifipunt: er gaat een blauw lampje branden (staat nergens in de summiere gebruiksaanwijzing!) en geen groen of oranje/geel of rood lampje.

Wat doe ik fout!!

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Johan Gerard 

Aan de achterzijde van de Super WiFi zit een plaatje wat je eruit kan schuiven. Aan de binnenzijde daarvan zit een lijstje met kleuren en de betekenis. Blauw betekent Software update. Er is recent een nieuwe softwareversie uitgebracht en jouw apparaat heeft kennelijk “besloten” om die update nu meteen maar uit te voeren. Normaal gebeurt dat ‘s-nachts.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Hallo @Johan Gerard 

Aan de achterzijde van de Super WiFi zit een plaatje wat je eruit kan schuiven. Aan de binnenzijde daarvan zit een lijstje met kleuren en de betekenis. Blauw betekent Software update. Er is recent een nieuwe softwareversie uitgebracht en jouw apparaat heeft kennelijk “besloten” om die update nu meteen maar uit te voeren. Normaal gebeurt dat ‘s-nachts.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Johan Gerard en welkom op het forum! Ik zie dat @RBxx je al van antwoord heeft voorzien. :smile:  Is het, nadat de update wat uitgevoerd, gelukt om de SuperWifi te installeren? Ik hoor het graag!