Skip to main content

Heb achter mijn Experiabox V10  een Rauter AC68U van Asus. wel wat beter signaal maar voor de bovenverdiepingen is het toch nog behelpen. Dus de Super WiFi's gekocht. Direct de eersye aangesloten op de Asus, geen probleem, de tweede ook aan de rauter gekoppeld en na het groene licht losgekoppeld en opgesteld. Dichtbij of ver weg van de eerste Wifipunt: er gaat een blauw lampje branden (staat nergens in de summiere gebruiksaanwijzing!) en geen groen of oranje/geel of rood lampje.

Wat doe ik fout!!

Hallo @Johan Gerard 

Aan de achterzijde van de Super WiFi zit een plaatje wat je eruit kan schuiven. Aan de binnenzijde daarvan zit een lijstje met kleuren en de betekenis. Blauw betekent Software update. Er is recent een nieuwe softwareversie uitgebracht en jouw apparaat heeft kennelijk “besloten” om die update nu meteen maar uit te voeren. Normaal gebeurt dat ‘s-nachts.


Hoi @Johan Gerard en welkom op het forum! Ik zie dat @RBxx je al van antwoord heeft voorzien. :smile:  Is het, nadat de update wat uitgevoerd, gelukt om de SuperWifi te installeren? Ik hoor het graag! 


Reageer