Skip to main content

Goedendag,

 

Mijn vraag is waarom moet je als heel lange vaste klant als je de Supersnelle Wifi wilt de volle mep betalen, zou er iets niet geregeld kunnen worden voor de vaste klanten, lijkt me toch een hele goed service? Als je een een abonnement afsluit nu krijg je er twee Supersnelle Wifi bij. 

Met vriendelijke groet,

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 

De rede dat vaste klanten de super wifi's niet gratis krijgen is simpel. Dat is namelijk niet te betalen.  Twee miljoen vaste klanten maal €149,00!!!! Pfff Dat is veel geld!!!


Ze kunnen ze bijvoorbeeld dan goedkoper maken voor de vaste klanten, dat is toch ook een goede optie?


Ze kunnen ze bijvoorbeeld dan goedkoper maken voor de vaste klanten, dat is toch ook een goede optie?

Dat hebben ze al gedaan: 

 


Hallo @JustMe69. Welkom hier op het Forum. Ik snap dat je het jammer vindt dat je als bestaande klant geen gratis SuperWifi punten ontvangt, maar eigenlijk geven @Joep1965 en @Nick83 al in een notendop het antwoord. We hebben de SuperWifi een tijd kunnen aanbieden als welkomstaanbieding, voor nieuwe klanten. Dat is in dezelfde lijn van de welkomstaanbieding die jij ook ooit zult hebben gekregen toen je klant werd bij KPN. We kunnen ze niet gratis weggeven, maar zoals hierboven al geschreven wordt kun je ze wel met korting aanschaffen. Als je problemen met WiFi ervaart, adviseer ik om eerst dit topic over wifi goed door te lezen en de daar genoemde adviezen te volgen. Als je WiFi niet toereikend is, is het goed mogelijk dat de WiFi Manager aangeeft dat je recht hebt op gratis Experia WiFi's. Het enige grote verschil met de SuperWifi punten is dat je beide versterkers bekabeld aan moet sluiten op je Experia Box.


Reageer