Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 2.0 punten instabiel op een Experia Box V10 met firmware V1.01.00T04.3

• October 16, 2025
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

sinneDrekkaB
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Dag allen,

Ik ben aan klooien met de wifi, Superwifi 2.0 is zeerĀ instabiel, reset terug naar default SSID na aanpassing info. Updaten firmware van de wifi lukt niet, melding geen update beschikbaar en in log staat kan de autoupdate server niet bereiken.
Heb de clean install handleiding gevolgd, met reset, paars etc, no dice.

Ik zie allerlei berichten over nieuwe firmware en hoe dit de stabiliteit verbeterd, nou mijn ip staat op een blacklist denk ik.

De Experia Box V10 draait op firmware V1.01.00T04.3Intermediate en Superwifi 2.0 opĀ 3.00.31, het is een vdsl2 200mbit verbinding.

What to do, dit is echt Super irritant.

Ā 

Alvast bedankt voor het meedenken.

Dennis

Beste antwoord door sinneDrekkaB

!! Deze tip van anonymous zou een sticky in het subforum V10 moeten zijn!!

Hoe kan ik firmware Experia Box V10 updaten? | KPN Community

Ā 

je kunt door de herstelknop+resetknop gelijktijdig in te drukken en ingedrukt te houden totdat er 1 of meerlampjes uitgaan/rood worden, een zogenaamde įøæonteurs-reset doen, dan wordt de meest recente firmware binnengehaald, is dat dan toevallig hetzelfde nummer als dat je nu hebt, is er geen nieuwere versie voorhanden.
Ā 

Ā 

Wonderbaarlijk dat ik dit dat pas na uren browsen door het forum tegenkom. Geen nachten of dagen meer wachten, latest firmware forceren op de v10 met de magic herstel en reset combinatie. 🤐

Volgorde van uitvoerenĀ was eerst v10 updaten naar laatste fw, zonder swĀ gekoppeld/geconfigureerd anders geen router update-cyclus trigger, daarna deĀ sw'sĀ aanĀ een v10 ethernet infuus hangen en automatisch verder laten configureren EN updaten na een factory reset (paars).

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 16, 2025

Is er minstens ƩƩn superwifi met een kabel verbonden met het modem en de wifi van het modem is uit?

sinneDrekkaB
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

Is er minstens ƩƩn superwifi met een kabel verbonden met het modem en de wifi van het modem is uit?

Ja dat is het geval.

sinneDrekkaB
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

Dit is de volledige versie informatie van de ZTE modem en ap. WeetĀ iemand wat de actuele versies zijn?

Ā 

H369A

SerienummerĀ ZTEAG8GH6L08187

Hardware versieĀ V1.00

Software versieĀ V1.01.00T04.3Intermediate

Boot loader versieĀ V1.0.00

xDSL PHY versieĀ A2pvfbH046w.d27j

Ā 

En van de primairy wifi ap

Systeem informatie

SWP2-6EF39A(Primary)

Hardware Versie:Ā  02
Firmware versie: 3.00.31Ā 
Serial Number: JD4802C9A0

Leen59
Wijsgeer
  • October 16, 2025

Zie de productupdates op dit forum.

sinneDrekkaB
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

Zie de productupdates op dit forum.

Dat doe ik, maar ik kom er niet uit welke versies voor een vdsl2 v10 sw2 zijnĀ 

Ā 

HeelĀ erg bedankt voor je hulpĀ 

Leen59
Wijsgeer
  • October 16, 2025

Er wordt volgens mij geen onderscheid gemaakt tussen VDSL en glasvezel.

sinneDrekkaB
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • October 17, 2025

!! Deze tip van anonymous zou een sticky in het subforum V10 moeten zijn!!

Hoe kan ik firmware Experia Box V10 updaten? | KPN Community

Ā 

je kunt door de herstelknop+resetknop gelijktijdig in te drukken en ingedrukt te houden totdat er 1 of meerlampjes uitgaan/rood worden, een zogenaamde įøæonteurs-reset doen, dan wordt de meest recente firmware binnengehaald, is dat dan toevallig hetzelfde nummer als dat je nu hebt, is er geen nieuwere versie voorhanden.
Ā 

Ā 

Wonderbaarlijk dat ik dit dat pas na uren browsen door het forum tegenkom. Geen nachten of dagen meer wachten, latest firmware forceren op de v10 met de magic herstel en reset combinatie. 🤐

Volgorde van uitvoerenĀ was eerst v10 updaten naar laatste fw, zonder swĀ gekoppeld/geconfigureerd anders geen router update-cyclus trigger, daarna deĀ sw'sĀ aanĀ een v10 ethernet infuus hangen en automatisch verder laten configureren EN updaten na een factory reset (paars).

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@sinneDrekkaB, welkom op onze community! Fijn dat het gelukt is! De monteursreset doet eigenlijk niets anders dan de experiabox terugzetten naar de firmware waarmee hij uit de fabriek kwam. Daarna zal hij zelf de laatst beschikbare firmware ophalen. Waarom jouw modem die laatste nog niet opgehaald had durf ik niet meteen te zeggen maar eigenlijk had ie die update al moeten installeren. (of het is heel toevallige timing)

Maar fijn dat het gelukt is in ieder geval.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!