Skip to main content

Goedemiddag meneer/mevrouw😊

 

Ik heb vandaag een nieuw abonnement in laten gaan van kpn. En is zeer goed aangesloten we zijn super blij met jullie verdiensten. Alleen we hebben in het bovenhuis geen internet😢. Nu zag ik dat jullie bij een nieuw abonnement superwifi kado doen, zouden jullie voor ons eenmalig dat erbij kunnen leveren, zal echt fijn zijn. Waren net iets te vroeg met een nieuw abonnement af te sluiten☹️anders hadden we het er wel bijgekregen. We hopen op een goed bericht, alvast super bedankt. Fam van Mourik. 

Hallo @Martten30 op dit moment kan je kiezen als je een nieuw abonnement neemt. Of korting of de super wifi. Waarschijnlijk heb jij ook een nieuwe klanten korting gehad. Van dat geld zou je eventueel de super wifi's kunnen kopen. Maar er is nog een andere oplossing. Doe de wifi manager Wifimanager . De uitkomst daarvan is bij slecht wifi dat je gratis 2x experia wifi's krijgt of zelfs een gratis monteur. De experia wifi's moeten wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. Laat even weten hoe het afloopt.


Oke dank je wel, weet je ook waar dat staat


Klik op het groene wifimanager in mijn vorige bericht.


Reageer