Skip to main content

Ik heb net superwifi geïnstalleerd en alle lampjes branden groen. Alleen in de thuisapp is er niks verbonden er staan 0 verbonden apparaten. ik zie wel een wifi adres. Is het nu verbonden en werkt het of niet. 1 punt staat bedraad aangesloten aan de router de andere staat boven. Mijn telefoon bv is nog steeds verbonden met het oude wifi adres ik snap hem niet meer

Welke experiabox heb je?


De router is een v10 a maar volgens mij zijn de punten niet verbonden met een wifi punt alleen met zichzelf???? 


Internet is draadloos tv via arris box bekabelt


Ik vind het raar dat op die thuis app staat 0 verbonden apparaten. 


En ik mag ook niet meer inloggen op de router 192.168.2.254

 

En 192.168.2.151 werkt ook niet


Vreemd. Ik zou alles even van de experiabox halen en die dan resetten. Daarna alles weet aansluiten.


De SuperWifi's nemen automatisch het bestaande / oude wifi netwerk over zodat u niet al uw apparaten aan hoeft te melden op een nieuw netwerk.

Die thuis app kan je beter niet gebruiken. Dat is 1 bron van ellende en verwarring.

Is uw telefoon verbonden met wifi? Dat kunt u rechtsboven zien aan het wifi icoontje. Zo ja: u kunt 192.168.2.254 nog wel bereiken? Maar inloggen lukt niet meer? Voorheen wel?


Heb alles nog een keer opnieuw geïnstalleerd en heb er nu iets meer vertrouwen in. Bedankt. 


Hoi @Mullertek. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Nick83 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Zijn al jouw vragen hiermee beantwoord? Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer