Skip to main content

hallo,

De wifi op de bovenverdieping is niet best en wil deze verbeteren voor meerdere apparaten. Er ligt 1 internetkabel op de bovenverdieping dus zou ik dan aan 1 superwifi kastje genoeg hebben? En neemt deze de wifi niet volledig over zoals bij de experia wifi?

Alvast bedankt!

Peggy

Hallo @Peggs,

Je hebt om te beginnen altijd minimaal 2 superwifi punten nodig. De ene blijft bedraad achter bij het modem en de 2e plaats je draadloos op een punt die nog goed bereiken is. (is goed te zien aan het signaallampje).
Als je een v10a hebt zal deze mee doen aan het mesh netwerk, heb je oudere modems dan wordt wifi op het modem uitgeschakeld. 

De Experia Wifi kun je eventueel gratis krijgen via de wifi manager in de KPN Thuis App, deze dienen wel altijd bekabeld te worden. 


@Peggs Ik zie dat Chris je al van een uitstekend advies heeft voorzien, Je kan altijd eerst even de Wifi Manager doorlopen voor een advies op maat. Post gerust nog even een bericht als je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag!


We hebben pas een medewerker op de chat gesproken en die zei dat de gratis superwifi actie tot in augustus zou lopen. nu kijk ik op de website en is de actie weg en betaal je 149 euro voor de superwifi punten.

Graag wil ik iemand spreken die me uit leg kan geven over deze manier van handelen. ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten maar nu zijn we ineens 150 euro meer kwijt.

 

Graag oplossen.


Is dat zo? Kunt u dat eens voorrekenen? Want iemand die voor gratis SuperWiFi koos kreeg geen welkomstkorting. U nu wel. Hoe komt u op 150 euro meer uit?


Superwifi 199 euro gratis. Nu voor 149. 3 maanden 22.50 euro korting. Dus nu duurder uit.


Superwifi 199 euro gratis. Nu voor 149. 3 maanden 22.50 euro korting. Dus nu duurder uit.

SuperWiFi heeft altijd al 149 euro gekost. Nog nooit heeft iemand er 199 euro voor hoeven geven. Die 199 euro roept KPN van het begin al om het mooi te laten lijken. Dat is gewoon een marketing dingetje. Dus niet gaan rekenen met 199 euro. Dat is onzin.

Hier kun je ze zo bestellen voor 149 euro: https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/

Ik zie nu inderdaad wel dat de korting maar 3 maanden duurt. Dat je al mobiel bij KPN hebt lijkt niet meer uit te maken. Voorheen was er 6 maanden korting als je mobiel van KPN had. 


Maar als nieuwe klant kreeg je ze gratis. Ze hadden beloofd dat het zeker tot augustus zou duren die actie.


Tsja zo gaat dat met alle aktie's in de wereld.  Ineens zijn ze er en ineens zijn ze weer weg.


Reageer