Skip to main content

Waarom krijg je als klant van KPN geen  Super Wifi punten is toch erg als je lid word krijg je er 2 gratis .

Hoe  kan iik voor mekaar krijgen dat ze mij ook 2 super wifi toe sturen.

 

Hallo @Bullebeest ,

Je kunt als bestaande klant SuperWifi aanschaffen via de website. Zie daarvoor de link hieronder. 

Momenteel kun je SuperWifi al met korting aanschaffen. Het kost nu 149 euro. 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

toelichting: 

KPN vindt het een hele eer dat je al jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap jouw opmerking over wellicht een verlenging met gratis SuperWifi aangezien nieuwe klanten dit gratis aangeboden krijgen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Wanneer KPN dat vaker doet (dus bij verlengingen), dan wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.


Hoe  kan iik voor mekaar krijgen dat ze mij ook 2 super wifi toe sturen.

Dat is niet zo moeilijk, hier bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/


Middag,

 

Ja mooie link daar kan je die Super wifi kopen met korting, maar € 149,00  vind ik nog niet goed koop,

Als je al zo lang lid ben  en bij de KPN zit  dan mogen ze er toch wel meer van af halen dan voor bestaande klanten.

Ik heb nog nooit geklaagd alleen die Wifi is waardeloos ze moesten zich schamen om zulke wifi die standaard er bij zit  te verkopen.

Er is hier eens een meneer geweest om te meten en wat zegt hij dan ?  U wifi is perfect Ja  dat is dus 5  Ghz  die ik in de modem zelf om gezet omdat de wachtwoorden allebei het zelfde waren  en gewoon niks aan had . Dat zeggen ze ook niet van KPN  dat hoorde ik via  via dat je dat  moest anders zetten.

Maar er zijn veel  die alleen op de  2,4 GHZ werken  mijn vrouw heeft een nieuwere mobiel dan ik maar die pakt alleen de 2,4 GHZ  en U begrijp al dat signaal is heel slecht . Dat slimme stekker kan ook alleen worden aan gestuurd door  de 2,4 GHZ  dus al die signalen zijn erg waardeloos  en dan word je af gescheept met   . Daarom zeg ik als ze zeggen nu oke voor lager bedrag kan je ze kopen bv € 50,00  is ook nog geld maar oke  je moet het maar op kunnen brengen het leven is al zo duur.

Terwijl je van andere mensen hoor en ziet die goed wifi hebben  alleen is dat dan niet van KPN.

 


Doe de Wi-Fi manager zorgvuldig en je krijgt bij slecht Wi-Fi gratis 2 Wi-Fi versterkers die bekabeld aangesloten op de experiabox. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login overigens zijn de netwerken niet  meer te splitsen.


wifi is wifi @Bullebeest , ongeacht je provider. Je omgeving(sfactoren) bepalen hoe goed een wifi signaal bij jou thuis gaat werken. Joep geeft je al een hele goede tip en ik denk ook dat die versterkers voor jou de oplossing zullen zijn. Vergeet trouwens niet dat je je provider niet voor de wifi betaalt maar voor je bedrade verbinding, kpn probeert op het gebied van wifi het verschil te maken door best wel ver te gaan in de ondersteuning van een dienst waar je dus eigenlijk helemaal niks betaalt. Er is voor kpn dan ook geen enkele reden om zich te schamen en waardeloos is het ook niet. Klein beetje nuance kan echt geen kwaad ;)


@Bullebeest bij de versterkers kun je de 2,4 GHz en de 5 GHz niet scheiden.


Hoi @Bullebeest, gratis SuperWiFipunten kan ik je helaas niet aanbieden maar met de site die @Joep1965 noemt kun je wel gratis Experia wifi's krijgen als deze nodig zijn om goed Wifi in je hele huis te krijgen.


@Bullebeest bij de versterkers kun je de 2,4 GHz en de 5 GHz niet scheiden.

Hallo Nick83  ik bedoelde het volgende,

Ze staan allebei aan in je modem met de zelfde gegevens   en mijn mobiel kan ik die 5 GHZ wel  gebruiken maar dat werkt niet ik zal alleen die 2,4 GHZ  staan.

Een collega van mij wist dus de oplossing  ik moest een van die 2 veranderen. Ik heb dus bij de 5 GHZ de naam en wachtwoord veranderd   en nu heb ik wel deze op  mijn mobiel werken en ook sneller dan die 2,5 GHZ  dus je kan  als je het zo wil noemen wel veranderen  en nu echt gebruiken waar het voor bedoeld  is.

 

Mg Bullebeest