Skip to main content
Beantwoord

superwifi

• October 5, 2020
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

Eerst moet je de 1e wifi punt aansluiten in je experia box en installeren maar daarna de 2e  moet je dan de 1e in de experia laten zitten? Want ik heb dan geen ruimte meer om de 2e aan te sluiten erin

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @RKramer,

Het eerste punt moet je altijd aan het modem laten zitten. Het tweede punt mag je na de bedrade installatie wel draadloos ergens in de woning plaatsen. Mogelijk kan je tijdelijk even een kabel loshalen uit het modem die je later weer terugplaatst. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • October 5, 2020

Hallo @RKramer,

Het eerste punt moet je altijd aan het modem laten zitten. Het tweede punt mag je na de bedrade installatie wel draadloos ergens in de woning plaatsen. Mogelijk kan je tijdelijk even een kabel loshalen uit het modem die je later weer terugplaatst. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 5, 2020

Kan dat ik dat ook poort Phone2 of wan poort steken?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 5, 2020

Kan dat ik dat ook poort Phone2 of wan poort steken?

Nee. Gewoon even een andere stekker er tijdelijk uit trekken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 5, 2020

Bedankt

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 9, 2020

Goedemiddag @RKramer en welkom hier op het forum :)

Ik z@ChrisWissink je al op weg probeert te helpen, is het inmiddels gelukt of kan ik je nog ergens bij helpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 9, 2020

Het is gelukt via de thuis app. Bedankt iig

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 9, 2020

Goed om te lezen @RKramer en bedankt voor de terugkoppeling :) Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten!