Skip to main content

Goedenavond,

 

Mij is opgevallen dat er bij het afsluiten van een nieuw abonnement, twee gratis super wifi adapters bij worden geleverd. Gezien het feit dat ik al 10+ jaar trouwe klant ben, zou ik deze ook graag willen ontvangen zonder meerprijs. De producten waar ik al die jaren al van gebruik maak, bevallen goed en het enige wat iets minder is is het wifi ontvangst op de bovenverdiepingen. Aangezien ik al zo lang vaste klant ben en altijd zonder problemen, lijkt mij het niet meer dan redelijk dat ik hier kosteloos gebruik van kan maken.

Met vriendelijke groet.



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dan heb ik slecht nieuws voor je. Die ga je mamelijk niet krijgen. Want wie gaat dat betalen? Of wil je graag dat de abonnementsprijzen omhoog gaan? En als je graag goed Wi-Fi wil moet je vooral niet met draadloze dingen aan de slag gaan maar met bekabelde Wi-Fi punten. En die krijg je wel van kpn. Helemaal gratis!


Bedankt voor de reactie.

Waar kan ik deze bekabelde wifipunten bestellen/ aanvragen op de site.

Kan alleen maar informatie vinden over superwifi


Heb je de wifimanager al gedaan? Doe deze 2x zorgvuldig. De uitkomst bij een wifi snelheid onder de 20Mbt krijg je dan als uitkomst gratis experia wifi's of een monteur.