Skip to main content

Waarom krijg ik als trouwe klant, maar €50,- korting op superwifi. En krijgen nieuwe klanten het gratis, waarde is €200,-. En dit bij een 1-jarig abonnement.  

Ik vind dit raar.

De wifi is in mijn huis ook niet op alle etages sterk genoeg om te gamen. 

 

Omdat het om een welkomstaanbieding gaat.Iedereen kan bij aanvang van het abonnement altijd eenmalig gebruik maken van zoiets. Vaak in de vorm van korting. Momenteel kan iemand die klant wordt zelf kiezen; korting of gratis super WiFi. En als bestaande klant ken je zo’n set aanschaffen en krijg je liefst 25 procent korting. Raar is het zeker niet ;) 


Hoi @Anitaaaaaaaa, welkom hier. 

Ik begrijp je vraag, maar hoe JuanNegro het uitlegt, zo zit het inderdaad. Het is een welkomstcadeau. Zo heb jij ook iets van een korting gekregen toen je klant bij ons bent geworden.


Ik wil graag mijn internet verbeteren in huis en met name op de zolder waar ik regelmatig werk.

Nu vroeg ik me af, wanneer ik gebruik wil maken van Superwifi, of de eerste node op de begane grond moet staan of dat ik het ook bedraad op de eerste verdieping kan aansluiten. Ik heb daar nog een vaste aansluiting. 


Ik wil graag mijn internet verbeteren in huis en met name op de zolder waar ik regelmatig werk.

Nu vroeg ik me af, wanneer ik gebruik wil maken van Superwifi, of de eerste node op de begane grond moet staan of dat ik het ook bedraad op de eerste verdieping kan aansluiten. Ik heb daar nog een vaste aansluiting. 

Die bekabeld aangesloten SuperWiFi kan ook net zo goed op de eerste verdieping staan. Dat is prima. Bedenk je wel dat WiFi op de Experiabox uit gaat. Waardoor je beneden mogenlijk minder goed ontvangst heeft.

Tenzij u een Experiabox v10a heeft. Dan blijft WiFi wel aan.


@Nick83 , bedankt voor je snelle reactie :thumbsup:

Heb je enig idee hoeveel het scheelt op de begane grond. Ik maak gebruik van Google home en Nest en Sonos en Philips Hue.

 


@Nick83 , bedankt voor je snelle reactie :thumbsup:

Heb je enig idee hoeveel het scheelt op de begane grond. Ik maak gebruik van Google home en Nest en Sonos en Philips Hue.

U heeft dus al andere WiFi punten van Google? Hoeveel? Waar staan die? Hoe zijn die aangesloten? Bekabeld of niet? Daarmee heeft u geen WiFi op zolder?


@Nick83 Geen wifi punt van Google, alleen van Sonos een Sonos Net. Die alleen voor de Sonos apparatuur is. Alle andere apparatuur werkt op de Wifi 


@Nick83 Geen wifi punt van Google, alleen van Sonos een Sonos Net. Die alleen voor de Sonos apparatuur is. Alle andere apparatuur werkt op de Wifi 

Die Google home en Google nest zenden geen WiFi uit?


@Nick83 , nee Nest is een thermostaat en Google home is een assistent die ik spraakopdrachten kan geven. 

Beide werken op de wifi maar zenden geen signaal uit.