Skip to main content

We zijn ruim voorbij de eerste helft 2021 en hebben inmiddelsnook de superioriteit update gehad voor de experts box. Ik heb echter een box 12 en het is echt een drama om supersociale punten of welke punten dan ook aan te sluiten. Ook ontbreekt het aan duidelijkheid hoe je deze dan wel moet aansluiten als er 1 bij het modem moet blijven staan dan is dat 1 verlies. Maar ze tornen als je ze aansluit zoals de handleiding zegt ook niet in de app als superwifi punt de enige keer dat dit werkte stond er een totaal ander WiFi naam in die je niet kan wijzigen. Ik neem aan dat jullie inmiddels deze box wel op orde hebben of jullie leveren gewoon gratis een extra WiFi punt ik heb er is 3! Ook als je de “master” aansluit heb ik letterlijk 8 meter verder 1 gang en dan in de woonkamer al geen bereik meer. Hoop snel op een antwoord.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

De Wi-Fi van het modem MOET uit.  Je hoeft de bekabelde niet perse naast het modem te zetten.  Zeker niet in de meterkast.  Bijvoorkeur in de gang en de tweede op de 1ste verdieping op de overloop.  8 meter is zeker voor de 5GHz band best al ver. Waar heb je ze nu staan?


8m voor 5ghz moet geen enkel probleem zijn zeker niet in een open ruimte! Op dit moment ziet hij ze tenminste allemaal, dat scheelt weer. Met de 10a was het geen enkel probleem, nu Bennink weer een WiFipunt kwijt en ik had het nog zo gevraagd bij KPN. Overigens is het te gek voor woorden dat je de 10a wel update maar deze niet?


De update is in de maak maar gezien de update die de v10a nu krijgt zal het wel even duren. Gaat niet echt probleemloos. 


Hoi @Georgest : Er wordt aan gewerkt om ook de box12 samen te laten werken met de superwifi's. Helaas kan ik je nog niet vertellen wanneer die firmware uitgerold wordt.