Skip to main content

Ik had het idee om de Experia V10a te verplaatsen van de meterkast naar een centrale locatie in mijn nieuwbouwwoning waarbij er weinig hinder is van andere signalen. Het idee is dat ik een TP-Link SG108-S aansluit op de NTU (rode UTP-kabel) en daarvanuit de Experia V10a en de 2 super wifipunten die ik heb bedraad aan te sluiten, maar dat werkt dus niet naar behoren. Is dit niet mogelijk of moet ik extra stappen ondernemen om het werkend te krijgen?

Dat gaat inderdaad niet werken. Het eerste wat na de ntu moet komen is een modem. Vanuit het modem kan je verder werken. Mocht u ook tv ontvangers hebben dan is het nodig dat u een switch heeft die imgp snooping ondersteunt anders werkt het niet. https://forum.kpn.com/kpncyclopedie-105/igmp-snooping-wat-is-het-en-waarom-is-het-belangrijk-456968


Goedemiddag, dank voor de spoedige reactie. OK, en als ik Experia v10a aansluit op de NTU (bekabeld vanaf 1e verdieping naar NTU), en dan de TP-link op de Experia v10a ? Dan de Superwifi punten bekanelen op de switch ?


Dat zou moeten lukken. Kwestie van proberen. :wink: 


Hoi @R. Roozeboom, 

Ik zie dat @Joep1965 je al goed op weg heeft geholpen, waarvoor veel dank! Is het verder gelukt of kan ik niet iets voor je betekenen? Mochten er nog verdere vragen zijn, stel die gerust. 


Reageer