Skip to main content

Hallo,

De SuperWifi punten zijn niet meer zichtbaar in de IOS Thuis app. Ook als ik inlog als admin op de router zijn de SuperWifi punten niet zichtbaar.

Ze werken echter wel, allemaal groen, goede performance en signaal, echter niet terug te vinden in het netwerk als ik deze opvraag via modem of Thuis app. Wat ik dusver heb gedaan om probleem te verhelpen:

  • herstart van modem (warm)
  • Reboot van modem (stekker eruit)
  • reboot van primaire SuperWifi (stekker eruit)

Ik heb een V10 modem. Graag hoop ik langs deze weg info te ontvangen welke verdere stappen ondernomen kunnen worden.

Alvast bedankt!

Groet Bart

Helemaal opnieuw beginnen met installeren.  Eerst alles resetten.


Hoi @8AR7, welkom op ons forum! Zoals @Joep1965 hierboven al noemt is alles volledig resetten en overnieuw beginnen eigenlijk de beste manier om dit goed werkend te krijgen.

Anderzijds is het natuurlijk de vraag of dit de moeite waard is als ze verder wel goed werken maar niet in de Thuis app staan.


Misschien kan je eerst nog even proberen om alle stekkers uit het stopcontact te halen en er 5 minuten later er weer in te doen.


@8AR7 heb je het nog werkend gekregen met bovenstaande tips?


Hoi Thomas, 

bedankt voor je antwoord. Ik heb het helaas nog niet kunnen uittesten daar ik de WiFi verbinding vaak nodig heb voor het thuiswerken. Zolang de WiFi werkt, kan ik nog werken vanuit thuis. Ik zal kijken dat ik dit weekend alles opnieuw installeer.

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.:blush:
 Anders weet je ons te vinden!