Skip to main content

Op mijn werkkamer op zolder heb ik een “oude” WiFi-versterker staan die via een rechtstreekse kabel aangesloten is op de Experia-box (V.10) die  beneden in de meterkast hangt. Nu heb ik gisteren twee SuperWifi-punten ontvangen en deze beide geactiveerd zoals dat in de handleiding staat beschreven en beide werken prima. Nu staat het 1ste Wifi-punt nog in de meterkast en is het aangesloten op de Experia-box. Nu is mijn vraag kan ik dit eerste SuperWifi- punt verhuizen naar zolder en het daar aansluiten op de aansluitdoos waar nu ook de bestaande Wifi-veersterkeer aangesloten zit,

Hallo @falcon16 , ik zou de wifi versterker, de zwarte? Bij het modem aansluiten en de super wifi's elders in huis.

 


Wat u wil kan in principe wel. Maar het WiFi van de Experiabox in uitgeschakeld. Als u dus de SuperWiFi op zolder plaatst, dan heeft u onder geen WiFi meer. U kunt wel de oude versterker van zolder dan weer beneden zetten... maar ik weet niet of dat een oplossing is...


 

Nick83 en JanD allebeide bedankt voor jullie reactie. Omdat de huidige WiFi-versterker zo nu en dan ook wel wat kuren heeft en ik die dan moet resetten heb ik besloten om afscheid te nemen hiervan en een extra SuperWifi punt besteld. Die wordt morgen geleverd en als ik die geconfigureerd heb zal ik die op mijn kantoor op zolder plaatsen.


@falcon16 , welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat jij alle versterkers nu vervangen hebt voor Superwifi punten. Heb je het 3e Superwifi punt inmiddels al aangesloten en hoe werkt het nu?


Ook derde SuperWifi punt aangesloten en op mijn werkkamer geplaatst. Alles werkt tot nu toe prima.


Zo horen wij het graag: super! Als je nog ergens tegenaan loopt of vragen hebt, weet je ons te vinden.