Skip to main content

Ik heb gister mijn superwifi versterker binnengekregen en heb het gelijk proberen aan te sluiten. Nadat ze de informatie van de router hadden overgenomen besloot ik ze op slechte wifiplekken in het huis neer te zetten wat resulteerde in een rood lampje. Heb meerdere dingen geprobeert zoals opnieuw verbinden met de router, de kpn app gebruiken of dichterbij elkaar zetten.

 

Het enige wat “werkt” was 1 versterker met ethernetkabel aan de router houden en 1 ergens anders neerzetten. Vervolgens was de draadloze versterker constant groen en deed hij het. Nou als ik de andere die nog aan de router zit wil verplaatsen (dus van de ethernet afhalen) worden ze allebei rood… 

Mijn vraag is nu hoe zorg ik ervoor dat ze allebei ZONDER ethernetkabel met elkaar kunnen verbinden

Hallo @RubenVoogt,

Dit kan niet.  Er moet altijd één superwifi bedraad aan het modem blijven zitten. De andere mag wel draadloos ergens anders in huis geplaatst worden. 


Tja... er moet er 1 altijd met kabel verbonden blijven. Wat u wilt, ze beide draadloos ergens neer zetten, dat kan niet.


Hi Ruben,welkom op het forum. 

Hallo @RubenVoogt,

Dit kan niet.  Er moet altijd één superwifi bedraad aan het modem blijven zitten. De andere mag wel draadloos ergens anders in huis geplaatst worden. 

Dit is inderdaad waar, 1 zal bekabeld aangesloten moet blijven. Helaas.