Skip to main content

Ik heb een experiabox V10 met twee superwifi punten. 1 aan de draad bij de box en een draadloze schotel op de eerste verdieping. Werkt prima.

Mijn oude dualbandĀ  versterker (de vierkante witte) heb ik bedraad aangesloten op de zolderverdieping. Beide lampjes blauw, werkt dus ook. Ik heb nog een oude dualbandversterker die ik draadloos aan het netwerk kan hangen blauwe powerlamp en paarse wps indicator.

In de kpn thuis app zie ik alleen de experiabox en de superwifi schotels vermeld staan. De dualband versterkers ontbreken daar. Het lijken twee netwerken met dezelfde naam en inlog. Kan ik de 2 superwifipunten en de 2 dualband versterkers combineren in 1 netwerk?Ā 

De app ondersteund de dualbandĀ versterkers niet volgens mij. Dus daarom ziet u ze niet.


Nee dat gaat niet lukken.Ā  De witte ondersteunt geen meshtechnologie. Met de zwarte experia wifi's kan het wel.Ā 


HalloĀ @Bonzo61Ā , dat kan door alle versterkers dezelfde naam en wachtwoord te geven, echter, alleen de super wifi's werken samen, de andere werken ook, maar niet samen met de super wifi's en de wifi op de V10 wordt standaard uitgeschakeld.

Ā 


Kan ik de 2 superwifipunten en de 2 dualband versterkers combineren in 1 netwerk?Ā 

Als het bij u werkt: niets aan veranderen.