Skip to main content

Ik heb sinds gisteren een set van 2 Super wifi versterkers. Ik heb echter problemen met aansluiten. Volgens alle sides is het een makkie, maar bij mij niet. Zal wel aan mijn intelligentie liggen. Als ik er 1 aansluit lijkt het goed te gaan. Wifi op de Box blijft aan. Nu sluit ik de 2de aan, wifi op de box wordt uitgeschakeld, en weg is mijn wifi. Heb alleen nog een wifinetwerk met de naam van de eerste versterker.

Wat doe ik fout??

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @muppet63, welkom op het forum!

Dat het aansluiten bij jou niet helemaal vlekkeloos verloopt zal vast een andere verklaring hebben dan jouw intelligentie :wink:  Is het inmiddels gelukt? Zo nee, op welke manier probeer je dit precies? Gebruik je de KPN Thuis app hiervoor? Zo nee, zou je die willen installeren en gebruiken?


Het lijkt er op dat het goed gaat welke Experia de v10? Zeker ben ik niet ik ga er wel vanuit dat ook deze exemplaren de wifi van de v10 uitschakelen. Blijkbaar  hoe dan ook als je een tweede aansluit.

Kan je wel via dat zichbare netwerknaam verbinding maken?


@Maja & Galdor68. Bedankt voor het meedenken. Ik ben er achter wat het probleem is/was. Het blijkt dat zowel het klepje met de QR code als de sticker op de WiFi versterker zelf verwisseld zijn. Ik kwam erachter toen ik de SSID die ik zag vergeleek met de sticker op de versterker. Als ik op de zichtbare SSID inlog met het wachtwoord wat in de ExperiaBox staat heb ik idd connectie met het netwerk. Dus SSID wordt NIET overgenomen van de box, maar het wachtwoord wel.


verwijderd fout topic :)


Ah, top dat je helemaal zelf hebt uitgevogeld hoe je alsnog verbinding kon maken!:muscle_tone2::smiley:  Is het nu ook helemaal naar wens? Of kan ik je nog ergens mee helpen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Probeer nu net ook de te instaleren.....bij begin flikkert groene lampje afwisselend met paars en sinds2 20 min  gebeurd er helemaal niks meer...is het de bedoeling dat groene lampje blijft flikkeren totdat ie voortdurend blijft branden of?


Even opnieuw beginnen. De eerste met een kabel aansluiten op het modem en dan de resetknop indrukken tot ie opnieuw opstart.Â