Skip to main content

Heb van kpn gratis 2 experia wifiversterkers gekregen. Deze moeten alleen bedraad worden aangesloten, is in mijn huis niet handig / onmogelijk. Zitten nieuw geseald in verpakking. Zou ik deze kunnen ruilen voor superwifi versterkers , eventueel met bijbetaling ?

Voor zover ik weet doet KPN dat niet. Je kunt de SuperWifi's hier bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pageCount=1&pos=908

Bij de SuperWifi's moet er overigens ook 1 bekabeld aangesloten blijven.


Hoi @McG ,

De wifiversterkers krijg je inderdaad gratis van KPN. 

Je kunt de SuperWifi momenteel kopen tegen een aanbiedingsprijs van 149 Euro: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

kpn SuperWifi 
de totaaloplossing voor supergoeie wifi

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWifi creëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

En dit zonder ethernetkabels door het hele huis te trekken. Met deze oplossing is het mogelijk om bijvoorbeeld met hoge wifisnelheden HD content zoals YouTube en Netflix te streamen, ook op zolder, zonder haperingen. 


Bestel nu 2 KPN SuperWifi punten voor de speciale prijs van 149,-

 

Iets ruilen dat je gratis krijgt tegen een product van 149 euro?: Dat gaan ze vast niet doen. Je kunt de wifiversterkers natuurlijk wel terugsturen naar KPN als je er niets mee gaat doen. 

 

 


Dank Noordzee. Hoeft ook niet gratis maar dacht dat de 2 bedrade versterkers ook een waarde hebben.  Verschil betaal ik graag bij 


Het verschil is dus 149 euro. Via de link kun je de SuperWifi zelf bestellen. 

 


Hoi @McG ,

De wifiversterkers krijg je inderdaad gratis van KPN. 

Je kunt de SuperWifi momenteel kopen tegen een aanbiedingsprijs van 149 Euro: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

kpn SuperWifi 
de totaaloplossing voor supergoeie wifi

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWifi creëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

En dit zonder ethernetkabels door het hele huis te trekken. Met deze oplossing is het mogelijk om bijvoorbeeld met hoge wifisnelheden HD content zoals YouTube en Netflix te streamen, ook op zolder, zonder haperingen. 


Bestel nu 2 KPN SuperWifi punten voor de speciale prijs van 149,-

 

Iets ruilen dat je gratis krijgt tegen een product van 149 euro?: Dat gaan ze vast niet doen. Je kunt de wifiversterkers natuurlijk wel terugsturen naar KPN als je er niets mee gaat doen. 

 

 

@McG 

Is de bestelling van SuperWifi al gelukt? 

 


Hi @McG, ik zie dat je al goed bent geïnformeerd. We hebben dus geen ruilmogelijkheid met bijbetaling voor de Experia Wifi en SuperwWifi. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.